Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасилинка, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T11:44:24Z-
dc.date.available2016-01-26T11:44:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВасилинка, М. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків / М. І. Василинка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 24–26. – Бібліогр.: с. 26 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6261-
dc.description.abstractВ статті аналізуються теоретичні аспекти формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків. Доводиться, що використання міжпредметних зв’язків є одним з найбільш доступних резервів цілісного вдосконалення навчально-виховного процесу у ВНЗ. Ключові слова: професійна компетентність, міжпредметні зв’язки, інтеграція.uk
dc.description.abstractThe article examines the theoretical aspects of professional competence of future teachers on the basis of inter-subject relations. It was found that the use of inter-subject relations is one of the most accessible reserve of scholistic improvement of educational process in universities. Keywords: professional competence, cross-curricular approach, integrationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язківuk
dc.title.alternativeFormation of professional competency of a future teacher on the basis of inter-subject connectionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.pdf183.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.