Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГецнюк, Віра Іванівна-
dc.date.accessioned2016-01-26T12:40:57Z-
dc.date.available2016-01-26T12:40:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГецнюк, В. І. Теоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класів / В. І. Гецнюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 35–36. – Бібліогр.: с. 36 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6265-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються теоретичні передумови формування професійної культури майбутніх вчителів початкових класів. Ключові слова: культура, педагогічна культура, професійна культура вчителя.uk
dc.description.abstractThe article considers the theoretical background of the development of professional culture of future teachers of primary classes. Кey words: culture, pedagogical culture, professional culture of a teacher.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкультураuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectпрофесійна культура вчителяuk
dc.titleТеоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класівuk
dc.title.alternativeTheoretical background of the development of professional culture of primary school classes teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.