Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6265
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гецнюк, Віра Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T12:40:57Z | - |
dc.date.available | 2016-01-26T12:40:57Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Гецнюк, В. І. Теоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класів / В. І. Гецнюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 35–36. – Бібліогр.: с. 36 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6265 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються теоретичні передумови формування професійної культури майбутніх вчителів початкових класів. Ключові слова: культура, педагогічна культура, професійна культура вчителя. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the theoretical background of the development of professional culture of future teachers of primary classes. Кey words: culture, pedagogical culture, professional culture of a teacher. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | педагогічна культура | uk |
dc.subject | професійна культура вчителя | uk |
dc.title | Теоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класів | uk |
dc.title.alternative | Theoretical background of the development of professional culture of primary school classes teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛІВ.pdf | 172.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.