Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/627
Title: Стан наукового опрацювання дефініції "Політичний маркетинг"
Other Titles: The state of scientific study of definition of ''Political marketing''
Authors: Коваль, Наталія
Keywords: політичний маркетинг, некомерційний маркетинг, політичний ринок, політичний товар
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Коваль, Н. Стан наукового опрацювання дефініції "Політичний маркетинг" [Текст] / Н. Коваль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / Варзар І., Вегеш М., Денисенко В. та ін. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 17. – С. 31–34. – Рез.– укр., англ. – Бібліогр.: с. 33–34 (11 назв).
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: У статті з'ясовано стан наукового опрацювання дефініції та проблем дослідження політичного маркетингу. Встановлено основні чотири підходи до визначення політичного маркетингу. Сформовано авторську дефініцію поняття «політичний маркетинг». Окреслено перспективи подальшого дослідження проблематики політичного маркетингу. Ключові слова: політичний маркетинг, некомерційний маркетинг, політичний ринок, політичний товар.
Description: The scientific study of the problems of definition and study of political marketing was found. Four main approaches to the definition of political marketing are defined. Author's definition of "political marketing" is formed. Prospects for further research of political marketing issues are outlined. Keywords: political marketing, nonprofit marketing, a political market, political commodity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/627
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 17 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.