Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Наталія-
dc.date.accessioned2015-01-29T13:15:54Z-
dc.date.available2015-01-29T13:15:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоваль, Н. Стан наукового опрацювання дефініції "Політичний маркетинг" [Текст] / Н. Коваль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / Варзар І., Вегеш М., Денисенко В. та ін. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 17. – С. 31–34. – Рез.– укр., англ. – Бібліогр.: с. 33–34 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/627-
dc.descriptionThe scientific study of the problems of definition and study of political marketing was found. Four main approaches to the definition of political marketing are defined. Author's definition of "political marketing" is formed. Prospects for further research of political marketing issues are outlined. Keywords: political marketing, nonprofit marketing, a political market, political commodity.uk
dc.description.abstractУ статті з'ясовано стан наукового опрацювання дефініції та проблем дослідження політичного маркетингу. Встановлено основні чотири підходи до визначення політичного маркетингу. Сформовано авторську дефініцію поняття «політичний маркетинг». Окреслено перспективи подальшого дослідження проблематики політичного маркетингу. Ключові слова: політичний маркетинг, некомерційний маркетинг, політичний ринок, політичний товар.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectнекомерційний маркетингuk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.subjectполітичний товарuk
dc.titleСтан наукового опрацювання дефініції "Політичний маркетинг"uk
dc.title.alternativeThe state of scientific study of definition of ''Political marketing''uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 17 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.