Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62829
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПікалова, А. О.-
dc.date.accessioned2024-06-10T07:43:01Z-
dc.date.available2024-06-10T07:43:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПікалова, А. О. Гумор і жарт як основні емотивні кванти ідентичності дитячого поета / А. О. Пікалова // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 26. – С. 90–95. – Бібліогр.: с. 95 (22 назви); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/26/part_2/16.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62829-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на конструйовану сутність ідентичності. М. Баколц і К. Холл вивчають ідентичність як конструйовану в лінгвістичній інтеракціі. Науковці постулюють п’ять принципів конструювання ідентичності: емерджентності, позиціонування, індексальності, реляційності, парціальності. У статті запропоновано принцип емотивного конструювання особистості дитячого поета. Описано генезис, детермінацію та репрезентацію ідентичності дитячого поета. Формування ідентичності дитячого поета відбувається у процесі взаємодії з тим культурним і соціальним середовищем, у якому творить автор, зумовлений попереднім досвідом, системою поглядів, настроїв і цінностей автора, актуалізується внутрішніми стимулами. Ідентичність дитячого поета визначається творчою активністю, незвичайним способом життя, унікальним способом взаємодії зі світом, що реалізується як на рівні мови, так і на рівні емоцій. Дитячі вірші автора, як вид мовленнєвої діяльності, є продуктами творчої діяльності поета. Творчу діяльність дитячого поета репрезентується через «Я-концепт», який включає когнітивний, афективний та поведінковий компоненти. У такий спосіб моделюється «емотивне-Я» дитячого поета. У статті визначено типи «емотивного-Я» ідентичності Джека Прелуцькі – одного з найпопулярніших англійськомовних дитячих поетів сучасності. Аналіз ілюстративного матеріалу дозволив виокремити такі типи «емотивного-Я» ідентичності автора: «витівник», «веселун», «бешкетник», «іроніст», «жартівник», «застережник», «кардіоцентрик», «мораліст», «налякувач», «фантазер», «оптиміст», «гуморист», «ентузіаст», «простак». Кількісні підрахунки засвідчують «гуморист», як один з найчастіше актуалізованих типів «емотивного-Я» ідентичності Дж. Прелуцькі у його дитячому поетичному дискурсі. Дитяча поезія Дж. Прелуцькі сповнена гумором, жартами, весіллям і безтурботністю, що притаманна дитячій читацькій аудиторії.uk
dc.description.abstractThe article deals with the constructed essence of the identity. M. Bucholtz and K. Hall consider the identity as constructed in linguistic interaction. The authors propose five principles of constructing the identity (the emergence principle, the positionality principle, the indexicality principle, the relationality principle, the partialness principle). The paper proposes the principle of emotive constructing the identity of the children’s poet. The genesis of the identity of the children’s poet takes place in the process of the interaction with the particular cultural and social environment in which the author creates. The process of constructing the identity of the children’s poet is provided by previous experience, system of views, opinions and values of the author’s identity. The identity of the children’s poet is determined by creative activity, an unusual way of life, a unique way of interaction with the world. All mentioned above are performed both at the level of language and at the level of emotions. Children’s poems of the author, as a type of linguistic activity, are products of the poet’s creative activity. The creative activity of the children’s poet is implemented through “I-concept” which includes cognitive, affective and behavioural components. In such a way, the “emotive-I” of the children’s poet is constructed. The article determines the types of “emotive-I” of Jack Prelutsky’s identity He is one of the most popular contemporary children’s poets. The analysis of the illustrative material admits to distinguish the main types of “emotive-I” of the poet’s identity. They are “prankster”, “funmaker”, “mischief”, “ironist”, “joker”, “warner”, “cardiocentric”, “moralist”, “frightener” “fantasizer”, “optimist”, “humourist” “wonderer”, “childlike”. Quantitative calculations confirm “humourist” as one of the most frequently actualized types of “emotive-I” of J. Prelutsky’s identity in his children’s poetic discourse. Children’s poetry by J. Prelutsky is full of humour, jokes, fun and carefreeness inherent in the children’s readership.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectдитячий поетичний дискурсuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subject«емотивне-Я»uk
dc.subjectдитячий поетuk
dc.subject«гуморист»uk
dc.subject«жартівник»uk
dc.subject«бешкетник»uk
dc.subjectchildren’s poetic discourseuk
dc.subjectidentityuk
dc.subject“emotive-I”uk
dc.subjectchildren’s poetuk
dc.subject“humourist”uk
dc.subject“joker”uk
dc.subject“mischief”uk
dc.titleГумор і жарт як основні емотивні кванти ідентичності дитячого поетаuk
dc.title.alternativeHumour and joke as the main emotive quanta of the identity of the children’s poetuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 26 Том 2 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ГУМОР І ЖАРТ ЯК ОСНОВНІ ЕМОТИВНІ КВАНТИ.pdf438.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.