Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворучко, Ірина Яківна-
dc.date.accessioned2016-01-28T09:08:48Z-
dc.date.available2016-01-28T09:08:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКриворучко, І. Я. Мотиваційна спрямованість процесу навчання з оволодіння універсальними компетенціями / І. Я. Криворучко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 62–64. – Бібліогр.: с. 64 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6294-
dc.description.abstractУ статті автор розглядає основні педагогічні умови, підходи та принципи формування універсальних компетенцій курсантів, розкрито основні шляхи цілеспрямованого спеціального формування мотиваційного компонента універсальних компетенцій. Ключові слова: педагогічні умови, підходи, принципи формування універсальних компетенцій, мотиваційний компонент.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered main pedagogic conditions, approaches and principles of formation of universal competencies of cadets; has disclosed main ways of aim–directed special formation of motivational component of universal competencies. Key words: pedagogic conditions, approaches, principles of formation of universal competencies, motivational component.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпідходиuk
dc.subjectпринципи формування універсальних компетенційuk
dc.subjectмотиваційний компонентuk
dc.titleМотиваційна спрямованість процесу навчання з оволодіння універсальними компетенціямиuk
dc.title.alternativeMotivation direction of educational process on universal competencies obtaininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОТИВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ.pdf201.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.