Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62966
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамойленко, Інна-
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПопадич, Богдан-
dc.date.accessioned2024-06-17T16:24:19Z-
dc.date.available2024-06-17T16:24:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСамойленко І., Попадич О., Попадич Б. Змішане навчання: інноваційний підхід до освітнього процесу в умовах цифрової трансформації. Наукові праці МАУП. Педагогічні науки. 2024. Вип. 1 (60). Київ : Міжрегіональна Академія управління персоналом, 2024. С. 57-61. https://journals.maup.com.ua/index.php/pedagogy/article/view/3112 (Фахове видання)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62966-
dc.description.abstractУ статті автори досліджують сучасні тенденції в освіті, зокрема застосування концепції змішаного навчання у закладах вищої освіти. Зазначено, що пандемія COVID-19, а згодом і війна в Україні, розпочата російською федерацією, суттєво вплинули на освітній процес, змушуючи заклади освіти всіх рівнів переглядати традиційні форми навчання. Це стосується й закладів вищої освіти (ЗВО), де виникла гостра потреба в адаптації до нових реалій. У контексті швидкого розвитку цифрових технологій, змішане навчання стало інноваційним підходом, який поєднує в собі переваги традиційного і онлайн-навчання. І важливим є створення комфортного інформаційного середовища для навчання, зокрема розробку онлайн-платформ для доступу до матеріалів, створення форумів для обговорення, організацію вебінарів тощо. Авторами приведені основні принципи та переваги змішаного навчання, розглянуті інструменти та технології, а також ключові аспекти підготовки викладачів та здобувачів до ефективного використання цього підходу. Висвітлені механізми впровадження концепції змішаного навчання в освітній процес. Встановлено, що змішане навчання, як форма організації педагогічної взаємодії, відтворює роль викладача, перетворюючи її на більш фасилітуючу та модеруючу. У цьому контексті викладач вже не є просто постачальником інформації, а стає провідником і фасилітатором активного навчання. Для ефективного впровадження змішаного навчання, важливим є високий рівень сформованості цифрових компетентностей як у педагогів, так і у здобувачів освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзмішане навчання, освітній процес, заклади вищої освіти, актуальність, інновації, здобувачі освіти, цифровізація освітиuk
dc.titleЗмішане навчання: інноваційний підхід до освітнього процесу в умовах цифрової трансформаціїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3112-Текст статті-3930-1-10-20240617.pdf312.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.