Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6304
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Легеза, Іветта Аттілівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-28T09:43:46Z | - |
dc.date.available | 2016-01-28T09:43:46Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Легеза, І. А. Уніфікація шкіл Підкарпатської Русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освіти / І. А. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 75–77. – Бібліогр.: с. 77 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6304 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема розвитку змісту гуманітарної освіти у зв’язку з реформуванням шкільництва на Закарпатті. На початку ХХ століття на Підкарпатській Русі виникла потреба в уніфікації горожанських шкіл з чеськими. Багато чинників не дозволяло провести відповідним чином уніфікацію горожанських шкіл: сама організація цих шкіл, невідповідність підручників та навчальних програм, погане становище шкільних приміщень. Ключові слова: уніфікація, реформування, зміст освіти, методи навчання, проблеми педагогічної науки, навчальний процес. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has analyzed the problems of unification of schools in the Transcarpatian region (the beginning of the XX century). The unification of schools was the result of complicate processes, which occurred on the political, social, economic and pedagogical levels. The main issues of unification of schools were discussed in the laws about the reformation of gorozsanska school. Key words: unification of schools, reformation, the content of education, methods of studying, educational process. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | уніфікація | uk |
dc.subject | реформування | uk |
dc.subject | зміст освіти | uk |
dc.subject | методи навчання | uk |
dc.subject | проблеми педагогічної науки | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.title | Уніфікація шкіл Підкарпатської Русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освіти | uk |
dc.title.alternative | Unification of schools of Pidkarpatska Rus at the beginning of ХХ century as a factor of content development | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 23 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УНІФІКАЦІЯ ШКІЛ ПІДКАРПАТСЬКОЇ РУСІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ.pdf | 206.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.