Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегеза, Іветта Аттілівна-
dc.date.accessioned2016-01-28T09:43:46Z-
dc.date.available2016-01-28T09:43:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛегеза, І. А. Уніфікація шкіл Підкарпатської Русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освіти / І. А. Легеза // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 75–77. – Бібліогр.: с. 77 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6304-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку змісту гуманітарної освіти у зв’язку з реформуванням шкільництва на Закарпатті. На початку ХХ століття на Підкарпатській Русі виникла потреба в уніфікації горожанських шкіл з чеськими. Багато чинників не дозволяло провести відповідним чином уніфікацію горожанських шкіл: сама організація цих шкіл, невідповідність підручників та навчальних програм, погане становище шкільних приміщень. Ключові слова: уніфікація, реформування, зміст освіти, методи навчання, проблеми педагогічної науки, навчальний процес.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed the problems of unification of schools in the Transcarpatian region (the beginning of the XX century). The unification of schools was the result of complicate processes, which occurred on the political, social, economic and pedagogical levels. The main issues of unification of schools were discussed in the laws about the reformation of gorozsanska school. Key words: unification of schools, reformation, the content of education, methods of studying, educational process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectуніфікаціяuk
dc.subjectреформуванняuk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectпроблеми педагогічної наукиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleУніфікація шкіл Підкарпатської Русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освітиuk
dc.title.alternativeUnification of schools of Pidkarpatska Rus at the beginning of ХХ century as a factor of content developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.