Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123
Название: | Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами |
Другие названия: | Challenges and innovations: integrating English with academic subjects |
Авторы: | Канюк, Олеся Степанівна Дідо, Наталія Данилівна |
Ключевые слова: | інтеграція, міжпредметний зв’язок, інтегроване навчання, сучасні методи навчання, англійська мова |
Дата публикации: | фев-2024 |
Издательство: | Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Канюк О.С., Дідо Н.Д. Виклики та інновації: інтеграція англійської мови з академічними предметами. Інноваційна педагогіка: Теорія і методика професійної освіти. - Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 67. Том 1. - с. 175-179 |
Серия/номер: | Теорія і методика професійної освіти. - Вип. 67. Том 1; |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена виявленню особливостей інтеграції англійської мови з академічними предметами. Виявлено місце інтегративного навчання в світі та в Україні. Розкрито сутність категорії «інтеграція» та описано її головні характеристики. Проаналізовано основні підходи до трактування інтеграції таких відомих науковців, як І. Козловська, Дж. Гіббонс, Н. Костюк. Досліджено вплив інтеграції на освітній процес. Детально описано рівні інтеграції: інтегра ція на рівні редукції, внутрішньодисциплінарний синтез та створення цілісної інтегративної системи. Описано дидактичні особливості інтеграційного процесу. Проаналізовано зв’язок англійської мови з академічними предметами та можливості їхньої інтеграції. З’ясовано роль інтеграції англійської мови з академічними предметами в сучасному світі. Наведено основні приклади академічних предметів. Досліджено методики інтегративних занять – EMI (англійська мова як мова викладання) та SLIL (методика предметно-мовного інтегрованого навчання). Дано детальну характеристику та описано переваги кожної з методик. Описано форми та методи роботи, які потрібно використовувати при створенні інтегрованого заняття з англійської мови та будь-якого іншого академічного предмету. Доведено складність підготовки до інтегрованих занять для викладачів. Проаналізовано приклади проведення інтегрованих уроків з англійської мови разом з іншими дисциплінами. Детально описано проведення одного такого уроку по типу: англійська мова+українська література. Розглянуто можливі результати, які можуть бути отримані після проведення даного уроку. Показано на прикладі бінарні вправи, які можна використовувати на інтегрованому уроці. Зроблено висновок про доцільність використання інтегрованих уроків в українських навчальних закладах та перспективи подальших досліджень з даної тематики. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63123 |
ISSN: | 2663-6085 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_інноваційна педагогіка.pdf | 155.23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.