Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГасанова, Л. І.-
dc.date.accessioned2024-07-02T08:48:55Z-
dc.date.available2024-07-02T08:48:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГасанова Л. І. Стан досліджуваності проблеми соціально-емоційного навчання / Л. І. Гасанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – С. 28-31. – Бібліогр.: с. 30 (11 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303728uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63236-
dc.description.abstractМета статті: вивчення стану досліджуваності проблеми соціально-емоційного навчання (СЕН) як ефективної практики розвитку навичок ХХІ століття, узагальнення результатів реалізації української освітньої реформи НУШ. Методи дослідження: теоретичні, а саме: аналіз і синтез теоретичних, науково-методичних, психолого-педагогічних та соціологічних джерел для осмислення: основних підходів до розвитку навичок ХХІ століття серед учнів в закладах загальної середньої освіти, факторів та умов формування соціальної активних та відповідальних випускників шкіл; цінності СЕН як практики формування м’яких навичок. Репрезентовано результати дослідження проблеми СЕН. Обґрунтовано необхідність впровадження СЕН в систему української освіти, як ефективну практику розвитку «м’яких навичок» в умовах сучасних викликів реформи освіти в Україні, а саме Нової української школи (НУШ). Проаналізовано, що в контексті реалізації освітньої реформи НУШ СЕН виступає як інструмент ефективної реалізації із забезпечення формування здорового способу життя, налагодження соціальних зв’язків, розширення духовних принципів, підвищення емоційної грамотності, сприяє навчанню впродовж життя.uk
dc.description.abstractThe article purpose: to study the issue of social-emotional learning as an effective practice of developing skills in the XXI century, as a key component for the formation of a healthy individual and society as a whole; to summarize the results of the implementation of the Ukrainian educational reform of the New Ukrainian School; to outline the prospects for the development of social-emotional learning in Ukraine. Research methods applied: theoretical, namely: analysis and synthesis of theoretical, scientific-methodological, psychological-pedagogical, and sociological sources for the understanding of main approaches to the development of 21st-century skills among pupils in general secondary education institutions, factors and conditions for the formation of socially active and responsible school graduates, the value of social-emotional training as a practice of soft skills forming. The article presents the results of a study conducted to analyze the state of research on the problem of social-emotional learning. In the context of the implementation of the New Ukrainian School educational reform, social-emotional learning acts as an effective implementation tool to ensure that children form a healthy lifestyle, establish social ties, expand spiritual principles, increase emotional literacy, and promote lifelong learning. Social and emotional learning is an integral part of global education, which helps children to be successful not only in school, but also in their future career and life in general. In the context of the implementation of the educational reform, social-emotional learning acts as an effective implementation tool for ensuring the formation of a healthy lifestyle, establishing social ties, expanding spiritual principles, increasing emotional literacy, and promotin lifelong learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-емоційне навчанняuk
dc.subjectреформа освітиuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectsocial-emotional learninguk
dc.subjecteducation reformuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectNew Ukrainian schooluk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleСтан досліджуваності проблеми соціально-емоційного навчанняuk
dc.title.alternativeThe state of research on the problem of social-emotional learninguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303728-Текст статті-701654-1-10-20240510.pdf636.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.