Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюкевич, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-07-03T06:19:18Z-
dc.date.available2024-07-03T06:19:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВалюкевич, Т. В. Розвиток мовленнєвої компетенції на заняттях з англійської мови у студентів нефілологічних спеціальностей / Т. В. Валюкевич // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 27. – С. 92–97. – Бібліогр.: с. 97 (11 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_1/16.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63256-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу дослідити особливості розвитку мовленнєвої компетенції на заняттях з англійської мови у студентів нефілологічних спеціальностей. Автор трактує мовленнєву компетенцію як мовленнєву діяльність людини, спрямовану на сприйняття та породження мовленнєвих висловлювань, а також здатність бути посередником між різними мовами. Мета статті полягає у виявленні дієвих способів розвитку мовленнєвої компетенції на заняттях з англійської мови у студентів нефілологічних спеціальностей. До розв’язання завдань дослідження залучено загальнонаукові методи, що включають описовий метод, методи спостереження та узагальнення, а також метод систематизації. Доведено, що ефективність розвитку мовленнєвої компетенції на заняттях з англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей вимагає особливої методики та нестандартного підходу. На думку автора, на заняттях з англійської мови необхідно застосовувати методику розвитку іншомовної мовленнєвої компетенції, в якій здобувачі освіти залучені до самого процесу пошуку та опрацювання інформації, під час якого вони накопичують, організовують і структурують свої знання, чому сприяють сучасні комп'ютерні технології та Інтернет. Встановлено, що метою розвитку мовленнєвої компетенції має бути відображення комунікативних намірів, тому набуває значення створення і використання на заняттях з англійської мови мовленнєвих ситуацій, оскільки ситуація багато в чому визначає мовленнєву поведінку комуніканта. У статті розглянуто імітувальний та симулятивний види спілкування відповідно до ступеня близькості до реальних ситуацій. Автором запропоновано деякі методи роботи з відеофільмами для розвитку мовленнєвої компетенції студентів нефілологічних спеціальностей. У статті рекомендовано стимулювати взаємопроникнення та інтеграцію мови, культури та інформаційних технологій для реалізації цілей сучасного суспільства в галузі вивчення іноземних мов через розвиток мовленнєвої компетенції здобувачів вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe article attempts to investigate the features of the development of speech competence in English classes for students of non-philological specialties. The authors interpret speech competence as a human speech activity aimed at the perception and generation of speech statements, as well as the ability to mediate between different languages. The purpose of the article is to identify effective ways to develop speech competence in English classes for students of non-philological specialties. The solution of research problems includes general scientific methods, including a descriptive method, methods of observation and generalization, as well as a method of systematization. It is proved that the effectiveness of the development of speech competence in the English language classes of students of non-philological specialties requires a special methodology and non-standard approach. According to the authors, in English classes it is necessary to apply the method of developing foreign language speech competence, in which applicants for education are involved in the process of searching and processing information, during which they accumulate, organize and structure their knowledge, which is facilitated by modern computer technologies and the Internet. The authors found that the goal of developing speech competence should be a reflection of communicative intentions, therefore, it becomes important to create and use speech situations in English classes, since the situation largely determines the communicant's speech behavior. The article proposes imitating and simulative types of communication in accordance with the degree of proximity to real situations. The authors propose some methods of working with video films to develop the speech competence of students of non-philological specialties. The article recommends stimulating the integration of language, culture and information technology to achieve the goals of modern society in the field of learning foreign languages through the development of speech competence of applicants for higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectанглійська моваuk
dc.subjectімітувальний вид спілкуванняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk
dc.subjectсимулятивний вид спілкуванняuk
dc.subjectEnglishuk
dc.subjectimitating type of communicationuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectspeech competenceuk
dc.subjectsimulative type of communicationuk
dc.titleРозвиток мовленнєвої компетенції на заняттях з англійської мови у студентів нефілологічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeDevelopment of speech competence in English classes for students of non-philological specialtiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 1 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ.pdf389.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.