Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВереш, Марія Тіборівна-
dc.contributor.authorГвоздяк, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorТеребушко, Юрій Романович-
dc.date.accessioned2024-07-03T06:32:43Z-
dc.date.available2024-07-03T06:32:43Z-
dc.date.issued2024-06-12-
dc.identifier.citationСучасні тренди у вивченні німецької мови: застосування технологій та інтерактивних методів. Вереш М.Т., Гвоздяк О.М., Теребушко Ю.Р. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 5(23) 2024. С. 162-177uk
dc.identifier.issn27866165-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63259-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-5(23)uk
dc.description.abstractСтаття ґрунтуєтьсяна новітніх концепціях інформа-тизаціїв педагогіці та методиці формування іншомовної компетентності та доповнює теорію контекстного навчання, теорію комп'ютерно-опосередкованої комунікації та теорію міжкультурної комунікації у процесі вивчення німецької мови. У статті проведено аналіз та визначено місце інформаційних технологій в сучасній іншомовній освіті здобувача, зокрема в процесі вивчення німецької мови, описано лінгводидактичний потенціал соціальних мереж, ютуб-каналів та блогів в освітньому процесі.Встановлено, що сучасні освітні тренди у вивченні німецької мови спрямовані на систематичний розвиток самостійного навчання або ж інтенсифікацію самостійної роботи здобувачів освіти, формування норм комунікативної поведінки на основі автентичного матеріалу. Описано оптимальні форми та способи поєднання традиційних методів навчання з використанням інтернет-ресурсів, що сприяє покращенню якості навчання, розширенню можливостей самоосвіти студентів, покращеннякомунікативної компетенції та опануванню міжкультурною комунікацією. Доведено, що використання комп'ютерних технологій у вивченні німецької мови перетворює здобувачів на активних учасників навчального процесу, сприяючи розвитку їх творчих можливостей і успішному засвоєнню більшого обсягу інформації. Вик ористання комп'ютерних технологій може бути головним засобом подачі матеріалу, а може також використовуватися як допоміжний інструмент у навчальному процесі. Комбінований підхід, який поєднує традиційні та інноваційні методи вивчення німецької мови, є найоптимальнішим підходом до формування німецькомовної комунікативної компетент-ності. Інтернет поки не здатен замінити традиційні форми та методи навчання, але допомагає досягати поставлених цілей та завдань швидше та ефективніше, посилює інтеракцію між викладачем і здобувачем.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи", ГО "Християнська академія педагогічних наук України"uk
dc.relation.ispartofseriesСерія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»;-
dc.subjectсучасні тренди, німецька мова, інтерактивні методи навчання,комунікативний підхід, іншомовна компетентність, здобувач освіти, організація самостійної роботи.uk
dc.titleСучасні тренди у вивченні німецької мови: застосування технологій та інтерактивних методівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вереш_Стаття_2024.pdf388.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.