Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63259
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вереш, Марія Тіборівна | - |
dc.contributor.author | Гвоздяк, Ольга Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Теребушко, Юрій Романович | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-03T06:32:43Z | - |
dc.date.available | 2024-07-03T06:32:43Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-12 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні тренди у вивченні німецької мови: застосування технологій та інтерактивних методів. Вереш М.Т., Гвоздяк О.М., Теребушко Ю.Р. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 5(23) 2024. С. 162-177 | uk |
dc.identifier.issn | 27866165 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63259 | - |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-5(23) | uk |
dc.description.abstract | Стаття ґрунтуєтьсяна новітніх концепціях інформа-тизаціїв педагогіці та методиці формування іншомовної компетентності та доповнює теорію контекстного навчання, теорію комп'ютерно-опосередкованої комунікації та теорію міжкультурної комунікації у процесі вивчення німецької мови. У статті проведено аналіз та визначено місце інформаційних технологій в сучасній іншомовній освіті здобувача, зокрема в процесі вивчення німецької мови, описано лінгводидактичний потенціал соціальних мереж, ютуб-каналів та блогів в освітньому процесі.Встановлено, що сучасні освітні тренди у вивченні німецької мови спрямовані на систематичний розвиток самостійного навчання або ж інтенсифікацію самостійної роботи здобувачів освіти, формування норм комунікативної поведінки на основі автентичного матеріалу. Описано оптимальні форми та способи поєднання традиційних методів навчання з використанням інтернет-ресурсів, що сприяє покращенню якості навчання, розширенню можливостей самоосвіти студентів, покращеннякомунікативної компетенції та опануванню міжкультурною комунікацією. Доведено, що використання комп'ютерних технологій у вивченні німецької мови перетворює здобувачів на активних учасників навчального процесу, сприяючи розвитку їх творчих можливостей і успішному засвоєнню більшого обсягу інформації. Вик ористання комп'ютерних технологій може бути головним засобом подачі матеріалу, а може також використовуватися як допоміжний інструмент у навчальному процесі. Комбінований підхід, який поєднує традиційні та інноваційні методи вивчення німецької мови, є найоптимальнішим підходом до формування німецькомовної комунікативної компетент-ності. Інтернет поки не здатен замінити традиційні форми та методи навчання, але допомагає досягати поставлених цілей та завдань швидше та ефективніше, посилює інтеракцію між викладачем і здобувачем. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавнича група "Наукові перспективи", ГО "Християнська академія педагогічних наук України" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»; | - |
dc.subject | сучасні тренди, німецька мова, інтерактивні методи навчання,комунікативний підхід, іншомовна компетентність, здобувач освіти, організація самостійної роботи. | uk |
dc.title | Сучасні тренди у вивченні німецької мови: застосування технологій та інтерактивних методів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри німецької філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вереш_Стаття_2024.pdf | 388.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.