Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDubytska, O. В.-
dc.date.accessioned2024-07-05T08:35:04Z-
dc.date.available2024-07-05T08:35:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDubytska, O. В. Rhetoric of American online magazine article headings / O. В. Dubytska // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 27. – С. 64–69. – Бібліогр.: с. 68–69 (14 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_2/12.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63342-
dc.description.abstractThe article analyzes a sample of 105 headings of American on-line magazine articles and determines the figures of speech used in them that create expressiveness and emotional coloring necessary to draw the reader’s attention and arouse their interest in the published material. Being an important area of the study of a language, descriptive linguistics envisages an objective analysis and description of how the language is used by the speech community, including in mass media. The language of newspapers and magazines as agents of mass communication, in particular, has its distinctive features, especially as regards emotional coloring and expressiveness. Various aspects of the newspaper style in general and the headlines of newspaper and magazine articles in particular have been studied by a considerable number of foreign and domestic linguists. The research, however, is topical, since the present-day newspaper style, and online magazine article headings in particular, have not been sufficiently explored in terms of rhetoric. The semantic, structural and stylistic features of newspaper and magazine headings are means of characterizing the newspaper style. The object of the research is the headings of articles in popular American online magazines, namely Newsweek, Time, National Geographic, Vice, and Psychology Today. The objectives of the study are to study the rhetorical devices used in the headings of American online magazine articles for inferences and to explore the potential logic applied in the headings by the authors of the said articles underlying the choice of such rhetorical strategies. In the research, we rely on the taxonomy developed by J.H. Leigh in 1994 to study figures of speech in print ad headlines. It is a comprehensive checklist, which distinguishes between tropes and schemes.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вибірку зі 105 заголовків статей американських інтернет-журналів та визначено використані в них стилістичні засоби, які додають їм експресивності та емоційного забарвлення, необхідних для того, щоб привернути увагу читача та викликати його інтерес до опублікованого матеріалу. Будучи важливою галуззю вивчення мови, дескриптивна лінгвістика передбачає об’єктивний аналіз і опис того, як мова використовується мовленнєвою спільнотою, в тому числі в засобах масової інформації. Мова газет і журналів як засобів масової комунікації має свої особливості, серед яких – емоційне забарвлення та експресивність. Різноманітні аспекти газетного стилю в цілому і заголовків газетних і журнальних статей зокрема досліджувалися багатьма зарубіжними і вітчизняними лінгвістами. Незважаючи на це, дане дослідження актуальне, оскільки сучасний газетний стиль, зокрема заголовки статей в інтернет-журналах, недостатньо вивчені з точки зору риторики. Семантичні та структурно-стилістичні особливості заголовків газет і журналів – важливі засоби характеристики газетного стилю. Об’єкт даного дослідження – заголовки статей популярних американських інтернет-журналів, а саме «Newsweek », «Time», «National Geographic», «Vice» та «Psychology Today». Завдання даного дослідження – дослідити стилістичні засоби, які використовуються в заголовках статей американських онлайн-журналів, зробити висновки щодо їх вживання, а також дослідити потенційну логіку, застосовану авторами згаданих статей при виборі риторичних стратегій для формулювання їх заголовків. У дослідженні ми використали таксономію, розроблену Дж. Лі у 1994 році для вивчення стилістичних засобів, вжитих у заголовках друкованих рекламних оголошень, оскільки вона містить детальний поділ всіх стилістичних засобів на лексичні, фонетичні та синтаксичні, що відповідає меті даного дослідження.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectheadlinesuk
dc.subjectfigures of speechuk
dc.subjectrhetoricuk
dc.subjectschemesuk
dc.subjecttropesuk
dc.subjectwordplayuk
dc.subjectзаголовкиuk
dc.subjectстилістичні засобиuk
dc.subjectриторикаuk
dc.subjectфонетичні та синтаксичні стилістичні засобиuk
dc.subjectлексичні синтаксичні засобиuk
dc.subjectгра слівuk
dc.titleRhetoric of American online magazine article headingsuk
dc.title.alternativeСтилістичні особливості заголовків статей в американських інтернет-журналахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 2 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RHETORIC OF AMERICAN ONLINE MAGAZINE ARTICLE HEADINGS.pdf444.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.