Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63379
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМешко, Г. М.-
dc.contributor.authorМешко, О. І.-
dc.date.accessioned2024-07-07T06:28:20Z-
dc.date.available2024-07-07T06:28:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМешко Г. М. Формування професійної стресостійкості майбутніх менеджерів як умови їх конкурентоспроможності/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2024. – Вип. 1 (54). – С. 124-128. – Бібліогр.: с. 127 (14 назв). – URL http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/303834uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63379-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі психолого-педагогічної науки – формування професійної стресостійкості менеджерів у вимірах їх конкурентоспроможності. Проаналізовано стан дослідженості у наукових джерелах проблеми професійної стресостійкості менеджерів та обґрунтовано необхідність цілеспрямованого впливу для підвищення рівня професійної стресостійкості майбутніх менеджерів на етапі магістерської підготовки у закладі вищої освіти. Мета дослідження: з’ясувати сутність професійної стресостійкості, розробленні комплексної програми її формування у майбутніх менеджерів, визначенні змісту, напрямів, шляхів її реалізації на етапі магістерської підготовки. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури й освітньої практики, результатів діагностичного дослідження з використанням розробленого опитувальника та опитувальника SACSстратегії і моделі поведінки подолання (С. Хобфолл) створено комплексну програму формування професійної стресостійкості майбутніх менеджерів й окреслено шляхи її реалізації ва етапі магістерської підготовки у закладі вищої освіти. Означена програма передбачає пошук та активізацію ресурсів стресостійкості, формування конструктивних копінг-стратегій в управлінській діяльності, розвиток асертивності, гармонізацію особистості майбутніх менеджерів. Визначено шляхи реалізації комплексної програми формування професійної стресостійкості майбутніх менеджерів: навчальна діяльність (лекції, практичні заняття, самостійна робота), індивідуальна консультативно-методична робота, участь у роботі тренінгових груп, самостійна та науково-дослідницька робота, участь у волонтерській діяльності/волонтерських освітніх проєктах, неформальна освіта магістрантів. Розкрито роль антистрестренінгу у підвищенні професійної стресостійкості. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень, що полягають у розробленні системи формування професійної стресостійкості майбутніх менеджерів у закладі вищої освіти.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the issue of formation of professional stress resistance of managers in terms of their competitiveness. The state of research in scientific sources on the issue of managers’ professional stress resistance is analyzed and the necessity of targeted influence to level up the future managers’ professional stress resistance at the stage of master’s training in a higher educational institution is substantiated. The study's purpose: to clarify the essence of professional stress resistance, to develop a comprehensive program for its formation in future managers, and determine the content, directions, and ways of its implementation at the stage of master's training. The results of a diagnostic study using the developed questionnaire and the SACS-strategy and coping behavior model (S. Hobfoll) are presented. A comprehensive program for the formation of future managers’ professional stress resistance is created. Ways of its implementation at the stage of master’s training in a higher educational institution are outlined. This program provides for the search and activation of stress resistance resources, the formation of constructive coping strategies in management activities, the development of assertiveness, and the harmonization of the personality of future managers. The ways of implementing a comprehensive program for the formation of professional stress resistance of future managers are identified: educational activities (lectures, practical classes, independent work), individual consultative and methodological work, participation in training groups, independent and research work, participation in volunteer activities/volunteer educational projects, non-formal education of master's students. The role of anti-stress training in increasing professional stress resistance is revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна стресостійкістьuk
dc.subjectресурси стресостійкостіuk
dc.subjectкомплексна програма формування професійної стресостійкостіuk
dc.subjectменеджериuk
dc.subjectпрофесійний стресuk
dc.subjectprofessional stressuk
dc.subjectprofessional stress resistanceuk
dc.subjectresources of stress resistanceuk
dc.subjectcomprehensive program for the formation of professional stress resistanceuk
dc.subjectmanagersuk
dc.titleФормування професійної стресостійкості майбутніх менеджерів як умови їх конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeFormation of future managers' professional stress resistance as a condition for their competitivenessuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (54) - 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
303834-Текст статті-701868-1-10-20240511.pdf566.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.