Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСічкар, С. А.-
dc.contributor.authorДенисюк, І. А.-
dc.date.accessioned2024-07-08T04:51:15Z-
dc.date.available2024-07-08T04:51:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСічкар, С. А. Особливості викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» в умовах змішаного навчання / С. А. Січкар, І. А. Денисюк // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 3, вип. 27. – С. 19–23. – Бібліогр.: с. 23 (8 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/27/part_3/3.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63385-
dc.description.abstractОстанні три роки – роки викликів для освіти в Україні. Пандемія коронавірусу, а тепер повномасштабна війна, суттєво обмежили можливість здобувачів вищої освіти фізично відвідувати заклади вищої освіти і тим самим підштовхнули освітян до пошуку нових форм та форматів навчання. Більшість закладів перейшли повністю на дистанційне навчання, але виникають певні труднощі при проведенні практичних занять в такому режимі. Саме тому все більшої популярності набирає змішане навчання. Це – методика, за якою студенти засвоюють частину матеріалу онлайн і якоюсь мірою самостійно керують своїм часом, а частину – офлайн, в закладі вищої освіти. Водночас, це пов’язані між собою компоненти робочої навчальної програми. Саме тому у статті проаналізовано наукові підходи та концепції щодо впровадження змішаної системи навчання в заклади вищої освіти України. Обґрунтовано, що змішане навчання – це поєднання безпосередньої (проведення занять в аудиторії) та опосередкованої (проведення занять онлайн) форм взаємодії викладача та здобувачів вищої освіти. Визначено переваги змішаного навчання як для закладів вищої освіти, так і для самих студентів. Акцентовано увагу на сучасних моделях змішаного навчання та обрано найпопулярніші, серед яких: ротаційна модель, гнучка модель, самостійне змішування, віртуальне середовище. Зазначено, що для викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» доцільно використовувати ротаційну модель «За станціями», ротаційну модель «За лабораторіями» та модель «Віртуальне середовище». Ротаційна модель «За станціями» – це модель змішаного навчання, яка передбачає чергування форматів онлайн та офлайн впродовж очного навчання. Ротаційна модель «За лабораторіями», яку використовують викладачі дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» під час проведення практичних занять. Модель «віртуальне середовище», яка передбачає студентами розподіл часу між відвідуванням традиційних занять і дистанційним навчанням.uk
dc.description.abstractThe last three years have been challenging for education in Ukraine. The coronavirus pandemic, and now the full-scale war, have significantly limited the ability of students to physically attend higher education institutions and thus pushed educators to look for new forms and formats of education. Most institutions have switched to distance learning, but there are some difficulties in conducting practical classes in this mode. That is why blended learning is gaining popularity. This is a methodology where students learn part of the material online and manage their time independently to some extent, and part of it offline, in a higher education institution. At the same time, these are logically interconnected components of a working curriculum. That is why the article analyzes the scientific approaches and concepts to the introduction of a blended learning system in higher education institutions of Ukraine. It is substantiated that blended learning is a combination of direct (classroom) and indirect (online) forms of interaction between a teacher and higher education students. The benefits of blended learning for both higher education institutions and students are identified. Attention is focused on modern models of blended learning and the most popular ones are selected, including: rotational model, flexible model, self-mixing, virtual environment. It is noted that it is advisable to use the rotational model "By Stations", the rotational model "By Laboratories" and the model "Virtual Environment" for teaching the discipline "Ukrainian for Specific Purposes". The rotational model "By Stations" is a blended learning model that involves alternating online and offline formats during fulltime study. The rotational model "By Laboratories" is used by teachers of the discipline "Ukrainian for Specific Purposes" during practical classes. The virtual environment model, which allows students to divide their time between attending traditional classes and distance learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectукраїнська мова за професійним спрямуваннямuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectтрадиційне навчанняuk
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectUkrainian language for professional purposesuk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjecttraditional learninguk
dc.subjectonline learninguk
dc.titleОсобливості викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» в умовах змішаного навчанняuk
dc.title.alternativePeculiarities of teaching the discipline «Ukrainian for specific purposes» in a blended learning environmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 27 Том 3 2023



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.