Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПришляк, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2016-01-29T08:35:54Z-
dc.date.available2016-01-29T08:35:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПришляк, О. Ю. Вплив соціального середовища на формування ціннісних орієнтацій молоді / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 138–140. – Бібліогр.: с. 140 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6344-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему цінностей та ціннісних орієнтацій як регулятора людської поведінки та основи суспільного розвитку. На основі аналізу напрацювань дослідників визначено ціннісні орієнтації як складний соціально-психологічний феномен, котрий характеризує спрямування і зміст активності особистості, є складовою частиною системи відносин, визначає загальний підхід людини до світу, до себе, надає сенсу особистісним позиціям, поведінці, вчинкам. Розкрито досвід роботи краї Європи (Австрії, Німеччини, Франції, Швейцарії та ін.), уряди яких дотримуються позиції, що процес формування у молоді ціннісних орієнтацій буде успішним за умови об’єднання виховних зусиль усіх соціальних інститутів країни і комплексного підходу до вирішення цієї проблеми. Розкрито механізми координації і об’єднання зусиль можливих чинників виховного впливу на молодь. Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтації, соціальне середовище, формування ціннісних орієнтацій молоді.uk
dc.description.abstractThe problem of values and values orientations as a regulator of human behavior and social development foundation has been shown in the article. Based on the analysis of researchers’ elaborations it has been determined the value orientations as a complex socio-psychological phenomenon, which characterizes the direction and content of individual activity, is an integral part of the relationship, defines a common approach human to the world, to himself, gives the sense to personal positions, behavior, actions. The experience of Europian countries (Austria, Germany, France, Switzerland and others), whose governments follow the position that the process of forming young people's values will be succeed by joint educational efforts of all social institutions of the country and complex approach in solving this problem has been examined. The coordination mechanisms and combined efforts of the possible factors of educational influence on young people has been revealed. Keywords: values, value orientations, social environment, the formation of youth values.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectсоціальне середовищеuk
dc.subjectформування ціннісних орієнтацій молодіuk
dc.titleВплив соціального середовища на формування ціннісних орієнтацій молодіuk
dc.title.alternativeTo the issue of acts of intellect display in activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.