Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрегорчак, Павол-
dc.contributor.authorДов’як, Радослав-
dc.date.accessioned2015-01-30T09:59:05Z-
dc.date.available2015-01-30T09:59:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГрегорчак, П. Естетика соціалістичного реалізму у фільмовій обробці життєпису Тараса Шевченка (між мистецтвом і кітчем) [Текст] / П. Грегорчак, Р. Дов’як // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 1 (31) : (Збірник укладено за матеріалами Міжнародної наук.конференції "Т.Шевченко-володар у царстві духа"(25-26 лютого 2014 року,Ужгород) присвяч. 200-літтю від дня народження Т. Шевченка). – С. 79–83. – Бібліогр.: с. 82 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/636-
dc.descriptionThe cinematisation of Taras Sevcenko’s biography directed by Igor Sаvcenko was dated in 1951. The original Ukrainian variant has not been preserved; only its Russian variant dated 1964. Not only the Науковий вісник Ужгородського університету, 2014 83 reminiscences of socialistic realism’s poethics, but also the historyographic deformation of socialistic literary science are reflected in the movie. Authors’ approach (script and direction) aimed by the view of present evaluation of T. Sevcenso’s individuality show the significant signs of inobjectivity. In this study, on the background of the art/kitsh categories, not only the poethics of socialistic realism and tendentious methodology of literary approaches, but also the impacts to cultural public’s reception of T. Sevcenko are evaluated. Key words: Taras Shevchenko. Igor Savchenko. Socialistic realism. Art. Kitsh. Historical optimism. Positive hero.uk
dc.description.abstractФільмова обробка життєпису Тараса Шевченка (режисер Ігор Савченко) датована роком 1951. Пе- рвісний український варіант не зберігся, лише російська мутація з року 1964. Фільм відбиває не лише риси соціаліс- тичного реалізму, але й історіографічні деформації соціалістичного літературознавства. Авторська робота є ціле- спрямована й з точки зору актуальних оцінок життя й творчості Т. Шевченка, їй притаманна велика міра не- об’єктивности. В статті на ґрунті естетичних категорій мистецва й кітчу оцінюємо не лише поетику соцреалістично- го мистецтва й методологію тенденційних літературознавчих засобів, але й їхні наслідки на рецепцію Т. Шевченка в культурному середовищі. Ключові слова: Тарас Шевченко, Ігор Савченко, соціалістичний реалізм, мистецтво, кітч, історичний опти- мізм, позитивний герой.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectТарас Шевченкоuk
dc.subjectІгор Савченкоuk
dc.subjectсоціалістичний реалізмuk
dc.subjectмистецтвоuk
dc.subjectкітчuk
dc.subjectісторичний оптимізмuk
dc.subjectпозитивний геройuk
dc.titleЕстетика соціалістичного реалізму у фільмовій обробці життєпису Тараса Шевченка (між мистецтвом і кітчем)uk
dc.title.alternativeAestheics of socialistic realism in cinematisation of Taras Sevcenko’s biography (between the art and kitsh)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові вісники УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(31) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕСТЕТИКА СОЦІАЛІСТИЧНОГО РЕАЛІЗМУ У ФІЛЬМОВІЙ.pdf171.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.