Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучерук, Г. Л.-
dc.date.accessioned2024-07-19T09:34:59Z-
dc.date.available2024-07-19T09:34:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКучерук Г. Л. Особливості отримання та оцінки як доказу інформації, що містить банківську таємницю в умовах воєнного стану/ Г. Л. Кучерук //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2023. – №4. – С. 482-489. – Бібліогр.: с. 488-489 (15 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/287337/281236uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63753-
dc.description.abstractДана стаття присвячена досить актуальній на даний час проблемі у сучасних реаліях України, як отримання інформації, що містить банківську таємницю при здійсненні досудового розслідування в умовах воєнного стану. Це пов’язано із тим, що у зв’язку із широкомасштабним вторгненням росії на територію України порушився звичайний порядок кримінальної-процесуальної діяльності органів кримінальної юстиції, направленої на здійснення своїх повноважень по збиранню доказів у кримінальному провадженні. Крім того, слід зазначити, що початок збройної агресії росії в Україні актуалізував питання протидії багатьом видам кримінальних правопорушень, зокрема таких як легалізація доходів, отриманих злочинним шляхом та фінансування тероризму, скоєння та приховування яких пов’язано із банківськими та фінансово-кредитними інститутами та установами та інформацією, що містить банківську таємницю, яка має важливе доказове значення у виявленні, розкритті та розслідуванні даних кримінальних правопорушень. Для цього законодавцем у КПК України були внесені концептуальні зміни, які делегували функцію судового контроля посадовим особам прокуратури. Незважаючи на це, законодавча конструкція порядку отримання такої інформації в умовах воєнного стану викликає певні труднощі, у зв’язку із наявними правовими колізіями. Відсутність відпрацьованої судової практи-ки із даного питання накладає свій відбиток на правозастосовну діяльність щодо отримання такої інформації. Для того, щоб визначити недоліки цього порядку отримання інформації, що містить банківську таємницю в умовах воєнного стану, необхідно проаналізувати законодавчі акти, які регламентують це питання, виявивши загальні особливості та ознаки. І вже після цього слід визначитися із основними напрямками та пропозиціями щодо вдосконалення законодавства із цього питання для однозначного використання у правозастосовній діяльності.uk
dc.description.abstractThis article is devoted to a problem that is quite relevant in the current realities of Ukraine, namely, obtaining information containing bank secrecy during pre-trial investigation under martial law. This is due to the fact that due to Russia’s large-scale invasion of Ukraine, the normal procedure of criminal procedure activities of criminal justice authorities aimed at exercising their powers to collect evidence in criminal proceedings has been disrupted. In addition, it should be noted that the outbreak of Russia’s armed aggression in Ukraine has raised the issue of combating many types of criminal offenses, in particular, money laundering and terrorist financing, the commission and concealment of which is related to banking and financial institutions and institutions and information containing bank secrecy, which is of great evidentiary value in the detection, disclosure and investigation of these criminal offenses. For this purpose, the legislator introduced conceptual changes to the CPC of Ukraine, which delegated the function of judicial control to prosecutors. Nevertheless, the legislative construction of the procedure for obtaining such information under martial law causes certain difficulties due to existing legal conflicts.The absence of a well-established court practice on this issue leaves its mark on law enforcement activities to obtain such information. In order to identify the shortcomings of this procedure for obtaining information containing banking secrecy under martial law, it is necessary to analyze the legislative acts regulating this issue, identifying common features and signs. And after that, the main directions and proposals for improving the legislation on this issue should be determined for unambiguous use in law enforcement activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectбанківська таємницяuk
dc.subjectповноваження керівника органу прокуратуриuk
dc.subjectзбирання та оцінка доказівuk
dc.subjectдопустимість доказівuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjectbanking secrecyuk
dc.subjectpowers of the head of the prosecutor’s officeuk
dc.subjectcollection and evaluation of evidenceuk
dc.subjectadmissibility of evidenceuk
dc.titleОсобливості отримання та оцінки як доказу інформації, що містить банківську таємницю в умовах воєнного стануuk
dc.title.alternativePeculiarities of obtaining and evaluating as evidence information containing banking secrecy under martial lawuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 4 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287337-Текст статті-663165-1-10-20230911.pdf248.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.