Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалишева, М. Г.-
dc.date.accessioned2024-07-19T18:47:05Z-
dc.date.available2024-07-19T18:47:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМалишева, М. Г. Граматичні засоби вираження вербальної агресії в іспанськомовному мережевому дискурсі / М. Г. Малишева // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 1, вип. 29. – С. 258–262. – Бібліогр.: с. 262 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/29/part_1/48.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63762-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню вербальної агресії, реалізованої в мережевому дискурсі. Метою розвідки є фіксація та опис граматичних засобів вираження вербальної агресії в сучасному іспанськомовному мережевому дискурсі, а саме в соціальній мережі Facebook. Об’єктом дослідження є агресивна мовленнєва поведінка користувачів соцмереж, а предметом – граматичні засоби вираження вербальної агресії в коментарях та дописах соціальної мережі Facebook. Джерельною базою для дослідження слугує іспанськомовний сегмент соціальної мережі Facebook, фактичний матеріал налічує 400 текстових фрагментів, датованих 2022 роком, що містять агресеми. Задля досягнення мети дослідження потрактовано терміносполуку «вербальна агресія», виокремлено граматичні вияви вербальної агресії в текстах дописів та коментарів користувачів іспанськомовного сегменту соціальної мережі Facebook; надано характеристику зафіксованим маркерам. Поміж найуживаніших маркерів вербальної агресії на граматичному рівні зафіксовано: вживання особових займенників 2-ої та 3-ої особи і відповідних дієслівних форм для звертання до співрозмовника, застосування граматичних форм жіночого роду для номінації особи чоловічої статі, вживання означеного артикля з іменем або прізвищем особи, на яку скеровано агресію, згадування співрозмовника в 3-й особі у його присутності; у розповідних реченнях: вислови-припущення, вираження особистої позиції та критичного ставлення мовця щодо особи, на яку скеровано агресію, констатація факту, заперечення та ін.; у спонукальних реченнях: дієслівні форми наказового способу, інфінітиви, частки, еліпсиси, граматичні конструкції наказу, бажання, зобов’язання тощо; у питальних реченнях: прямі питання, що передбачають односкладну відповідь (так або ні), питання, що потребують розгорнутої відповіді, питально-відповідні комплекси, питання-докори, перепитування та власне-риторичні питання).uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of verbal aggression in online discourse. The aim of the study is to record and describe the grammatical means of expressing verbal aggression in modern Spanish-language social network discourse, namely in the social network Facebook. The object of the study is the aggressive speech behaviour of social media users, and the subject is the grammatical means of expressing verbal aggression in comments and posts on Facebook. The source material for the study is the Spanish-language segment of the social network Facebook, the actual material consists of 400 text fragments dated 2022 containing aggressemes. In order to achieve the aim of the study, the author defines the term "verbal aggression", identifies grammatical manifestations of verbal aggression in the texts of posts and comments of users of the Spanish-language segment of the social network Facebook; describes the recorded markers. Among the most common markers of verbal aggression at the grammatical level, the following are recorded: the use of 2nd and 3rd person personal pronouns and corresponding verb forms to address the interlocutor, the use of feminine grammatical forms to nominate a male person, the use of the definite article with the name or surname of the person to whom the aggression is directed, mentioning the interlocutor in the 3rd person in his presence; in narrative sentences: statements-assumptions, expressions of the speaker's personal position and critical attitude towards the person targeted by the aggression, statements of fact, objections, etc. in imperative sentences: verb forms of the imperative mood, infinitives, particles, ellipses, grammatical constructions of order, desire, obligation, etc.; in interrogative sentences: direct questions that require a simple answer (yes or no), questions that require a detailed answer, question-answer complexes, reproachful questions, interrogatives and rhetorical questions).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectвербальна агресіяuk
dc.subjectмережевий дискурсuk
dc.subjectагресемаuk
dc.subjectмаркери вербальної агресіїuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectverbal aggressionuk
dc.subjectsocial network discourseuk
dc.subjectaggressemeuk
dc.subjectmarkers of verbal aggressionuk
dc.subjectsocial networkuk
dc.titleГраматичні засоби вираження вербальної агресії в іспанськомовному мережевому дискурсіuk
dc.title.alternativeGrammatical means of expressing verbal aggression in Spanish-language social network discourseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 29 Том 1 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГРАМАТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ВЕРБАЛЬНОЇ АГРЕСІЇ.pdf418.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.