Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63960
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стойка, Олеся Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-28T15:17:05Z | - |
dc.date.available | 2024-07-28T15:17:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Цифровізація підготовки вчителів: досвід Угорщини: метод. реком. / розроб. О. Я. Стойка. Ужгород : РІК-У, 2023. 41 с. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-8276-59-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63960 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації підготовлено задля використання в Україні позитивного досвіду Угорщини щодо цифровізації підготовки вчителів. Цифровізація підготовки вчителів як показали кризові явища, зокрема пандемія COVID-19 та воєнний стан в Україні, має рішуче значення для організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, забезпечення якості освіти учнівської молоді. У методичних рекомендаціях розглянуто нормативно-правову базу цифровізації підготовки вчителів в Угорщині; організаційні форми розвитку цифрової компетентності вчителя в Угорщині, які забезпечують формування цифрової компетентності учня та якісну організацію цифрового освітнього процесу. Методичні рекомендації адресовано вчителям, керівникам закладів загальної середньої освіти, студентам і викладачам педагогічних спеціальностей, а також всім, хто цікавиться сучасними проблемами розвитку освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.title | Цифровізація підготовки вчителів: досвід Угорщини | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МР. 2.pdf | 545.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.