Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойка, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2024-07-28T15:17:05Z-
dc.date.available2024-07-28T15:17:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦифровізація підготовки вчителів: досвід Угорщини: метод. реком. / розроб. О. Я. Стойка. Ужгород : РІК-У, 2023. 41 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-8276-59-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63960-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації підготовлено задля використання в Україні позитивного досвіду Угорщини щодо цифровізації підготовки вчителів. Цифровізація підготовки вчителів як показали кризові явища, зокрема пандемія COVID-19 та воєнний стан в Україні, має рішуче значення для організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, забезпечення якості освіти учнівської молоді. У методичних рекомендаціях розглянуто нормативно-правову базу цифровізації підготовки вчителів в Угорщині; організаційні форми розвитку цифрової компетентності вчителя в Угорщині, які забезпечують формування цифрової компетентності учня та якісну організацію цифрового освітнього процесу. Методичні рекомендації адресовано вчителям, керівникам закладів загальної середньої освіти, студентам і викладачам педагогічних спеціальностей, а також всім, хто цікавиться сучасними проблемами розвитку освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleЦифровізація підготовки вчителів: досвід Угорщиниuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МР. 2.pdf545.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.