Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63961
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стойка, Олеся Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-28T15:20:32Z | - |
dc.date.available | 2024-07-28T15:20:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Стойка О. Я. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні: порівняльний аналіз : монографія / О. Я. Стойка ; рец. : А. А. Загородня, В. С. Круглик, Н. І. Мачинська. — Ужгород : РІК-У, 2023. — 596 с. — Бібліогр.: с. 506—575. — ISBN 978-617-8276-61-4. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-8276-61-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/63961 | - |
dc.description.abstract | У монографії висвітлено результати дослідження тенденцій цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні. Цифровізація є однією із визначальних тенденцій розвитку людської цивілізації, що, зокрема, розширює доступ до освіти, безперервного навчання та професійного розвитку. У монографії розглянуто нормативно-правову базу цифровізації професійної підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні, описано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя в даних країнах, висвітлено особливості формування цифрової грамотності вчителів у системі післядипломної освіти та особливості цифровізації підготовки вчителів до формування цифрової компетентності учнів. Визначено та класифіковано тенденції цифровізації підготовки вчителів у зазначених країнах, запропоновано рекомендації щодо цифровізації професійної підготовки вчителів в Україні з урахуванням досвіду Польщі та Угорщини. Монографія спрямована на вчителів, педагогічних працівників, науковців, студентів, керівників усіх ланок освіти, аспірантів і докторантів, усіх небайдужих до підготовки вчителів і повоєнного відновлення України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.title | Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща, Угорщині і Україні: порівняльний аналіз | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Монографія | uk |
Располагается в коллекциях: | Навчально-методичні видання кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
nonograf.pdf | 3.73 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.