Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64255
Title: Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька)» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності 205 Лісове господарство, денної форми навчання
Other Titles: Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька)» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності 205 Лісове господарство, денної форми навчання
Authors: Канюк Олександра Любомирівна, Кіш Надія Василівна
Keywords: здобувачі вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності 205 Лісове господарство, денної форми навчання, спеціальність 205 Лісове господарство, денна форма навчання, Іноземна мова (німецька)
Issue Date: Jan-2024
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Іноземна мова (німецька)» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем спеціальності 205 Лісове господарство, денної форми навчання / Укладачі: О.Л.Канюк, Н.В.Кіш. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2024. 52 с.
Abstract: Зміст методичних рекомендацій відповідає навчальному плану спеціальності 205 Лісове господарство та робочій програмі з дисципліни «Іноземна мова». Згідно тем, включених до курса навчальної дисципліни сформовано тематику практичних занять з метою закріплення здобувачами теоретичних знань, одержаних на заняттях чи в результаті самостійного вивчення необхідного матеріалу і одержання практичних навичок. Завдання до практичних робіт розроблені з метою формування професійних компетентностей і вдосконалення у здобувачів вищої освіти знань, умінь та навичок із дисципліни «Іноземна мова (німецька)».
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64255
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
205 лісове.rtf10.1 MBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.