Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрумко, О. М.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:16:16Z-
dc.date.available2024-08-12T10:16:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТрумко, О. М. Категорія локативності та особливості її вивчення в іншомовній авдиторії на початковому рівні / О. М. Трумко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 32. – С. 24–29. – Бібліогр.: с. 29 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/32/part_2/6.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64276-
dc.description.abstract«Стандартизовані вимоги до рівнів володіння українською мовою як іноземною А1–С2» визначають перелік комунікативних і граматичних умінь відповідно до кожного рівня вивчення мови. Завдання, яке є перед спеціалістами з лінгводидактики, – поєднати комунікативні потреби іншомовця і граматичні категорії, які їх забезпечують. Також слід врахувати, яка додаткова інформація потрібна для вивчення того чи іншого явища та продумати шляхи її максимально простого та лаконічного представлення. Тому у статті розкрито засоби, які дозволять іншомовцям розповідати про свій дім чи свою кімнату або отримати відповідну інформацію. З’ясовано, що, окрім загальної характеристики помешкання, для вираження комунікативних інтенцій іншомовці активно використовують категорію локативності. У темі «Дім, помешкання» вона дозволяє розповісти про місцезнаходження предметів у просторі, тому на початковому рівні вивчають локативні іменники з прийменниками у формі місцевого відмінка, деякі дієслова, що передають статичні та динамічні відношення, порядкові числівники у формі місцевого відмінка, низку прислівників, певні моделі розповідних речень, що містять локатив. Запропоновано систему вправ для формування і засвоєння відповідних граматичних компетенцій. Наведено приклади текстів і комунікативних ситуацій, в яких можна використовувати вивчену лексику та граматичні норми. Правила систематизовано та подано у вигляді таблиць і схем. Звернено увагу не тільки на граматичний аспект, а й на розвиток навичок читання, говоріння, слухання і письма. Цей матеріал може допомогти вчителеві правильно побудувати заняття, а також стати зразком для створення аналогічних навчально-методичних розробок для вивчення української мови в іншомовній авдиторії.uk
dc.description.abstract“Standardized requirements: levels of proficiency in Ukrainian as a foreign language A1–C2” define a list of communicative and grammatical skills for each level of language learning. The task facing specialists in linguodidactic is to combine the communicative needs of a foreign language learner with the grammatical categories that meet them. It is also necessary to consider what additional information is needed to study a particular phenomenon and to think of ways to present it as simply and concisely as possible. Therefore, the article reveals the means that will allow foreign speakers to talk about their home or their room or to receive relevant information. It has been found that, in addition to the general characteristics of the dwelling, foreign speakers actively use the category of locativity to express their communicative intentions. In the topic “Home, dwelling” it allows tellihg about the location of objects in space, so at the elementary level the students learn locative nouns with prepositions in the form of the local case, some verbs that convey static and dynamic relations, ordinal numerals in the form of the local case, a number of adverbs, certain models of narrative sentences with a locative. The author suggests a system of exercises for the formation and mastering of the relevant grammatical competencies. Examples of texts and communicative situations in which the learned vocabulary and grammatical rules can be used are given. The rules are systematized and presented in the form of tables and diagrams. Attention is paid not only to the grammatical aspect, but also to the development of reading, speaking, listening and writing skills. This material can help the teacher to organize the lesson properly, as well as become a model for creating similar teaching and learning materials for Ukrainian language learning in a foreign language audience.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectпочатковий рівень володіння мовоюuk
dc.subjectкатегорія локативностіuk
dc.subjectлексикаuk
dc.subjectграматикаuk
dc.subjectвправиuk
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk
dc.subjectelementary level of language proficiencyuk
dc.subjectcategory of locativityuk
dc.subjectvocabularyuk
dc.subjectgrammaruk
dc.subjectexercisesuk
dc.titleКатегорія локативності та особливості її вивчення в іншомовній авдиторії на початковому рівніuk
dc.title.alternativeCategory of locativity and peculiarities of its study in a foreign language audience at the elementary leveluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 32 Том 2 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КАТЕГОРІЯ ЛОКАТИВНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ВИВЧЕННЯ.pdf498.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.