Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костенко, Н. І. | - |
dc.contributor.author | Турчин, А. І. | - |
dc.contributor.author | Рачковський, О. В. | - |
dc.contributor.author | Пряницька, В. Б. | - |
dc.contributor.author | Шумейко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-13T06:04:40Z | - |
dc.date.available | 2024-08-13T06:04:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Костенко, Н. І. Сучасні тенденції впровадження дистанційної освіти під час викладання іноземної мови / Н. І. Костенко, А. І. Турчин, О. В. Рачковський, В. Б. Пряницька, Л. В. Шумейко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Т. 2, вип. 32. – С. 49–54. – Бібліогр.: с. 53–54 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/32/part_2/10.pdf | uk |
dc.identifier.issn | 2663-4899 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64297 | - |
dc.description.abstract | У статті визначаються сучасні тенденції впровадження дистанційної освіти під час викладання іноземної мови. Визначено, що використання технологій дистанційного навчання підвищує та покращує ефективність навчального процесу, що значною мірою залежить від підготовки викладачів до проведення дистанційного навчання та готовності студентів навчатися онлайн. Обґрунтовано, що дистанційна освіта – це форма здобуття знань і вмінь на відстані шляхом інформатизації з використанням усіх технологій навчання. Розглянуто основні переваги та недоліки дистанційної освіти. Зазначено, що більшість методів, які використовуються з допомогою Інтернету, розподіляються на дві основні групи: самостійне навчання з використанням наданих матеріалів та дистанційне навчання через спілкування з викладачем за допомогою сучасних засобів комунікації: вебінари, Skype-конференції, Zoom, онлайн-сесії через електронну пошту, мобільний обмін повідомленнями. Охарактеризовано інтерактивний ресурс LearningApps. org, який передбачає застосування навчальних інтерактивних модулів для використання у навчальному процесі. Звернуто увагу на використання під час дистанційної освіти мультимедійних засобів. Акцент зроблено на сучасному і досить потужному засобі навчання іноземної мови, а саме Веб-квести. Веб-квести – це проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси мережі Інтернет. Зауважено, що досить інтенсивно впроваджується та дуже добре себе зарекомендував під час дистанційної освіти метод проєктів. Основною метою методу проєктів є інтеграція професійної підготовки з різних навчальних дисциплін для встановлення більш міцних міжпредметних зв’язків, а також для більш тісної взаємодії теорії з практикою в педагогічній діяльності. Аргументовано, що досить активно в систему дистанційної освіти впроваджується метод-кейсів. Метод кейсів виступає засобом підвищення ефективності формування у студентів умінь та навичок ділового спілкування. | uk |
dc.description.abstract | The article identifies current trends in the implementation of distance education in teaching a foreign language. It is determined that the use of distance learning technologies increases and improves the efficiency of the educational process, which largely depends on the preparation of teachers for distance learning and the readiness of students to study online. It is substantiated that distance education is a form of acquiring knowledge and skills at a distance through informatization using all learning technologies. The main advantages and disadvantages of distance education are considered. It is noted that most of the methods used via the Internet are divided into two main groups: self-study using the materials provided and distance learning through communication with the teacher using modern means of communication: webinars, Skype conferences, Zoom, online sessions via e-mail, mobile messaging. The interactive resource LearningApps.org is characterized, which provides for the use of interactive learning modules for use in the educational process. Attention is drawn to the use of multimedia in distance education. The emphasis is placed on a modern and quite powerful tool for teaching a foreign language, namely WebQuests. Web quests are a problematic task for which information resources of the Internet are used. It is noted that the project method is being implemented quite intensively and has proven itself very well in distance education. The main purpose of the project method is to integrate professional training in various disciplines to establish stronger interdisciplinary links, as well as to interact more closely with theory and practice in teaching. It is argued that the case study method is being introduced into the distance education system quite actively. The case method is a means of increasing the effectiveness of developing students’ business communication skills. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Закарпатські філологічні студії; | - |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk |
dc.subject | методи | uk |
dc.subject | інтернет-технології | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | distance education | uk |
dc.subject | higher education students | uk |
dc.subject | methods | uk |
dc.subject | Internet technologies | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.title | Сучасні тенденції впровадження дистанційної освіти під час викладання іноземної мови | uk |
dc.title.alternative | Current trends in the implementation of distance education in teaching a foreign language | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Закарпатські філологічні студії Випуск 32 Том 2 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ.pdf | 478.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.