Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимодейко, С.І.-
dc.date.accessioned2016-02-01T08:45:06Z-
dc.date.available2016-02-01T08:45:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСимодейко, С. І. Теоретичні засади розвитку навичок самоменеджменту засобам педагогічного проектування / С. І. Симодейко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 161–163. – Бібліогр.: с. 163 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6430-
dc.description.abstractУ статті нами визначено, що у педагогіці, проектування розглядається як культурно-історична діяльність людини, яка передбачає прогнозування можливих результатів прийняття відповідальності за створення творчого продукту (у нашому випадку навичок самоменеджменту). У процесі проектної діяльності в студентів відбувається формування критеріальної основи, необхідної для здійснення самостійного і відповідального вибору у проблемних ситуаціях, які носять суб’єктивно значущий характер. Концепція педагогічного (діяльнісного) проектування базується на тому, що проектування – цілісна діяльність суб’єкта в усіх її складниках (цілях, засобах, умовах) і їх взаємозв’язках. Експериментальний етап дослідження доводить, що ефективне оволодіння студентами професійними компетентностями, навичками самоменеджменту здійснюватиметься успішніше, якщо навчальний процес у вищій школі забезпечуватиметься засобами активного їх навчання, зокрема проектними технологіями. Ключові слова: навички самоменеджменту, проект, проектна діяльність, педагогічне проектування.uk
dc.description.abstractIt is underlined in the article, that in pedagogics, planning is examined as cultural and historical activity of man, which foresees prognostication of possible results of responsibility for creation of creative product (in our case of skills of independence are in a management). In the process of project activity students have forming of criterion basis, necessary for realization of independent and responsible choice in the decision of problem situations which carry individual meaningful character. Conception of the pedagogical planning is based on that planning is integral activity of subject in all of its constituents (aims, facilities, terms) and their intercommunications. The experimental stage of research proves that effective forming for the students of professional jurisdictions, skills of independence are in a management will be carried out more successfully, if an educational process at higher school will be enriched facilities of the active teaching, in particular by project technologies. Keywords: skills of independence are in a management, project, project activity, pedagogical planning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавички самоменеджментуuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.titleТеоретичні засади розвитку навичок самоменеджменту засобам педагогічного проектуванняuk
dc.title.alternativeTheoretical principles of development of self-management skills to facilities of pedagogical planninguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.