Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сідун, Мар’яна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-01T09:03:49Z | - |
dc.date.available | 2016-02-01T09:03:49Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Сідун, М. М. Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 164–168. – Бібліогр.: с. 167–168 (13 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6436 | - |
dc.description.abstract | В статті розкрито зміст моделі процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій, визначено етапи їх моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: підготовчий, аналітичний, виконавчий. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, педагогічні умови, педагогічна діагностика, педагогічний процес. | uk |
dc.description.abstract | In the article the content of the model of the process of preparing the future teachers of foreign language of elementary school using educational situations has been disclosed; thestages of modeling in the formation of professional competence of future teachers of foreign languages: preparatory, analytical, executive have been defined. Key words: learning situations, professional competence, pedagogical conditions, educational diagnostics, educational process. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчальна ситуація | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | педагогічна діагностика | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.title | Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій | uk |
dc.title.alternative | Modeling the training process of a future teacher of foreign languages in primary schools based on learning situations | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ.pdf | 425.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.