Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/645
Title: | Еволюція засобів масової інформації у процесі розвитку інформаційного суспільства |
Other Titles: | The evolution of the media in the development of the information society |
Authors: | Удут, Михайло |
Keywords: | інформація, мас-медіа, інформаційне суспільство, комунікації, ЗМІ, інноваційні медіа |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Удут, М. Еволюція засобів масової інформації у процесі розвитку інформаційного суспільства [Текст] / М. Удут // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / Варзар І., Вегеш М., Денисенко В. та ін. – Ужгород : Говерла, 2014. – Вип. 17. – С. 34–37. – Рез.– укр., англ. – Бібліогр.: с. 37 (12 назв). |
Series/Report no.: | Політологія. Соціологія. Філософія; |
Abstract: | У статті розглянуто теоретико-методологічні основи досліджень функціонування засобів масової інформації. Здійснено аналіз головних компонентів переходу до інформаційного суспільства. Ключові слова: інформація, мас-медіа, інформаційне суспільство, комунікації, ЗМІ, інноваційні медіа. |
Description: | The article deals with the evolution of the media towards the Information Society. The transition of information from the media simply various messages to product sales in the form of goodsTraced. Namely, information society and media is a necessary part of a new worldview. Keywords: information, media, information society, communication, media, media innovation. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/645 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 17 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕВОЛЮЦІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ.pdf | 244.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.