Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрубіцина, О. М.-
dc.contributor.authorНегрівода, О. О.-
dc.date.accessioned2024-08-20T13:55:43Z-
dc.date.available2024-08-20T13:55:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТрубіцина, О. М. Особливості та проблеми формування англомовної професійної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти / О. М. Трубіцина, О. О. Негрівода // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 33. – С. 145–149. – Бібліогр.: с. 148–149 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/33/part_2/28.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64531-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу важливих аспектів формування мовної та професійної компетентності майбутніх педагогів у системі вищої освіти. Актуальність статті полягає у тому, що особливості та проблеми формування англомовної професійної компетентності студентів педагогічних університетів є важливими для сучасної педагогічної спільноти, оскільки автори надають практичні рекомендації для покращення освітнього процесу та викладання англійської мови. Мета статті полягає у вивченні та аналізі ключових аспектів формування мовної та професійної компетентності студентів, які навчаються на педагогічних спеціальностях у закладах вищої освіти. У статті розглядаються основні проблеми, з якими стикаються здобувачі вищої педагогічної освіти у процесі вивчення англійської мови та підготовки до професійної діяльності, такі як мовні бар’єри, нестача навчальних матеріалів та можливостей для практики. Досліджуються методи та стратегії, які можуть бути застосовані для подолання цих проблем, включаючи імерсивне навчання, використання технологій, рольові ігри та індивідуальний підхід до навчання. У статті підкреслено необхідність розробки інтегрованого підходу до формування англомовної професійної компетентності, який би враховував не лише мовні навички, але і їхнє застосування в педагогічних ситуаціях. Автори статті зосереджують увагу на необхідності розробки системи оцінювання, яка враховує як загальний рівень англійської мови, так і її застосування в педагогічних ситуаціях, а також необхідність підтримки з боку викладачів та адміністрації для стимулювання розвитку мовних навичок. Зроблено висновок про необхідність подальших досліджень для розробки більш ефективних стратегій формування англомовної професійної компетентності у здобувачів вищої педагогічної освіти.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of important aspects of the formation of language and professional competence of future teachers in the higher education system. The relevance of the article lies in the fact that the peculiarities and problems of developing English language professional competence of students of pedagogical universities are important for the modern pedagogical community, as the authors provide practical recommendations for improving the process of learning and teaching English. The purpose of the article is to study and analyze the key aspects of developing students’ linguistic and professional competence in pedagogical specialties in higher education. The article examines the main problems faced by higher education students in the process of learning English and preparing for professional activities, such as language barriers, lack of teaching materials and opportunities for practice. The article explores methods and strategies that can be used to overcome these problems, including immersive learning, the use of technology, role-playing, and individualized learning. The article emphasizes the need to develop an integrated approach to the formation of English language professional competence, which would take into account not only language skills but also their application in pedagogical situations. The authors of the article focus on the need to develop an assessment system that takes into account both the general level of English and its application in pedagogical situations, as well as the need for support from teachers and administrators to stimulate the development of language skills. It is concluded that further research is needed to develop more effective strategies for the formation of English-language professional competence in higher education students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectангломовна професійна компетентність,uk
dc.subjectмовні бар’єриuk
dc.subjectпрофесійна підготовка педагогівuk
dc.subjectпеда-гогічні ситуаціїuk
dc.subjectмовне середовищеuk
dc.subjectEnglish language professional competenceuk
dc.subjectlanguage barriersuk
dc.subjectteacher traininguk
dc.subjectpedagogical situationsuk
dc.subjectlanguage environmentuk
dc.titleОсобливості та проблеми формування англомовної професійної компетентності здобувачів вищої педагогічної освітиuk
dc.title.alternativePeculiarities and problems of formation of English professional competence of higher pedagogical education applicantsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 33 Том 2 2024



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.