Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКір’ян, О. І.-
dc.date.accessioned2024-08-28T16:27:37Z-
dc.date.available2024-08-28T16:27:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКір’ян, О. І. Позитивний взаємовплив учасників зовнішнього конкурентного середовища / О. І. Кір’ян // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 1, вип. 12. – С. 124–127. – Бібліогр.: с. 127 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_1_2017ua/30.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64714-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст терміна «конкуренція», запропоновано своє розуміння цього терміна. Також розглянуто позитивний вплив конкуренції на учасників ринкових відносин – на державу, споживача, безпосередньо виробника та його персонал. У результаті зроблено висновки про суттєвий позитивний вплив конкуренції на стан суб’єкта ринку (виробника), вигоди від її наявності для відповідного споживача та держави загалом. У роботі розкрито зміст та обґрунтовані причини наявності цих вигод.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the content of the term “competition” proposed their own understanding of the term. The article also discussed the positive impact of competition on participants of market relations, namely: the state, the consumer, manufacturer and it staffs. As a result the article made conclusions about significant positive influence of competition on the market (manufacturer), the benefits of availability for the consumer and the state as a whole. The disclosed contents and the reasons of the availability of these benefits.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectпереваги конкуренціїuk
dc.subjectсуб’єкт ринкуuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectдержаваuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпостачальникuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectadvantage of competitiveuk
dc.subjectmarket agentuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectgovernmentuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectsupplieruk
dc.subjectthe competitive environmentuk
dc.subjectthe external environmentuk
dc.titleПозитивний взаємовплив учасників зовнішнього конкурентного середовищаuk
dc.title.alternativeThe mutual positive influence on the participants of the external competitive environmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 1 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЗИТИВНИЙ ВЗАЄМОВПЛИВ УЧАСНИКІВ.pdf408.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.