Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагаївська, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-30T10:38:27Z-
dc.date.available2024-08-30T10:38:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНагаївська, Д. Ю. Впровадження бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності підприємств на ринку продовольчих товарів / Д. Ю. Нагаївська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 2, вип. 12. – С. 39–45. – Бібліогр.: с. 44–45 (16 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_2_2017ua/10.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64771-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто методологію використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на ринку продовольчих товарів. Наведено приклади успішних стратегій підвищення соціальної відповідальності зарубіжних підприємств. Обґрунтовано, що бенчмаркінг є ефективним інструментом підвищення соціальної відповідальності вітчизняних суб’єктів господарювання.uk
dc.description.abstractIn the work there has been considered the methodology of benchmarking utilization aimed to boost the social responsibility of business and its marketing on the provisions market. The examples of successful strategies aimed to raise the social responsibility of foreign enterprises have been adduced. It has been founded that benchmarking is an effective tool to boost the social responsibility of business entities in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk
dc.subjectсоціальна відповідальність маркетингуuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectsocial responsibility of businessuk
dc.subjectsocial responsibility of marketinguk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleВпровадження бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності підприємств на ринку продовольчих товарівuk
dc.title.alternativeEmbedding of benchmarking aimed to boost the social responsibility of business on the provisions marketuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 2 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВПРОВАДЖЕННЯ БЕНЧМАРКІНГУ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ.pdf457.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.