Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64787
Назва: Маркетинг людського капіталу в сфері розвитку IT-технологій
Інші назви: Marketing of human capital in the sphere of development of IT technologies
Автори: Полоус, О. В.
Романов, В. О.
Ключові слова: людський капітал, маркетинг людського капіталу, маркетинг особистості, самомаркетинг, персональний маркетинг, брендінг, інвестиції, human capital, marketing of human capital, personality marketing, personal marketing, self-branding, branding, investments
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Полоус, О. В. Маркетинг людського капіталу в сфері розвитку IT-технологій / О. В. Полоус, В. О. Романов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2017. – Ч. 2, вип. 12. – С. 93–97. – Бібліогр.: с. 97 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/12_2_2017ua/21.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття людського капіталу та маркетингу людського капіталу, проаналізовано світовий ринок вкладів в людський капітал. Запропоновано програму “self-branding” для ІТ-фахівця, який бажає стати частиною команди відділу роботи зі спільнотою, маркетингу і комунікацій провідної ІТ-компанії.
The concept of human capital and human capital marketing are certain in the article, the global market deposits in human capital is analyzed. A self-branding program for IT-professional who wants to be the part of a team of the department of community, marketing and communications of the leading IT-company is offered.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64787
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 12 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ.pdf530.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.