Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/650
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Анатолій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-30T11:24:50Z | - |
dc.date.available | 2015-01-30T11:24:50Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Попова, Т. М. Оновлення змісту природничо-наукової освіти як шлях інтеграції України до європейського і світового освітнього простору [Текст] / Т. М. Попова, А. І. Павленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 162–165. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 165 (15 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/650 | - |
dc.description | The article discusses the problems of the content of higher science education in the context of Ukraine's integration into the common European and world educational space. Uncover ways to solve these problems in today's higher vocational education. Of great importance is the dialogical nature and humanistic orientation training through certain cultural learning environment that focuses on national, European and world cultural space. Key words: eurointegration process, the maintenance of natural-science education. | uk |
dc.description.abstract | У статті обговорюються проблеми формування зміс- ту вищої природничо-наукової освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього про- стору. Розкриваються шляхи вирішення цих проблем в умовах сучасної вищої професійної освіти. Велике значення набуває діалогічний характер і гуманістична спрямованість навчання за посередництвом визначеного культурного освітнього се- редовища, що орієнтується на національний, європейський і світовий культурний простір. Ключові слова: євроінтеграційний процес, зміст природничо-наукової освіти, діалоговий характер навчання, гуманістична спрямованість | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | євроінтеграційний процес | uk |
dc.subject | зміст природничо-наукової освіти | uk |
dc.subject | діалоговий характер навчання | uk |
dc.subject | гуманістична спрямованість | uk |
dc.title | Оновлення змісту природничо-наукової освіти як шлях інтеграції України до європейського і світового освітнього простору | uk |
dc.title.alternative | Update of the context of natural−scientific education as a way of integration of Ukraine into european and world educational space | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ ДО.pdf | 494.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.