Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПавленко, Анатолій Іванович-
dc.date.accessioned2015-01-30T11:24:50Z-
dc.date.available2015-01-30T11:24:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПопова, Т. М. Оновлення змісту природничо-наукової освіти як шлях інтеграції України до європейського і світового освітнього простору [Текст] / Т. М. Попова, А. І. Павленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 162–165. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 165 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/650-
dc.descriptionThe article discusses the problems of the content of higher science education in the context of Ukraine's integration into the common European and world educational space. Uncover ways to solve these problems in today's higher vocational education. Of great importance is the dialogical nature and humanistic orientation training through certain cultural learning environment that focuses on national, European and world cultural space. Key words: eurointegration process, the maintenance of natural-science education.uk
dc.description.abstractУ статті обговорюються проблеми формування зміс- ту вищої природничо-наукової освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього про- стору. Розкриваються шляхи вирішення цих проблем в умовах сучасної вищої професійної освіти. Велике значення набуває діалогічний характер і гуманістична спрямованість навчання за посередництвом визначеного культурного освітнього се- редовища, що орієнтується на національний, європейський і світовий культурний простір. Ключові слова: євроінтеграційний процес, зміст природничо-наукової освіти, діалоговий характер навчання, гуманістична спрямованістьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectєвроінтеграційний процесuk
dc.subjectзміст природничо-наукової освітиuk
dc.subjectдіалоговий характер навчанняuk
dc.subjectгуманістична спрямованістьuk
dc.titleОновлення змісту природничо-наукової освіти як шлях інтеграції України до європейського і світового освітнього просторуuk
dc.title.alternativeUpdate of the context of natural−scientific education as a way of integration of Ukraine into european and world educational spaceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 26



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.