Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, А. В.-
dc.contributor.authorТрухан, А. А.-
dc.date.accessioned2024-09-10T15:50:59Z-
dc.date.available2024-09-10T15:50:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШевченко, А. В. Основні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту / А. В. Шевченко, А. А. Трухан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Ч. 2, вип. 21. – С. 121–124. – Бібліогр.: с. 124 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/21_2_2018ua/27.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65122-
dc.description.abstractУ статті визначено мету формування корпоративної культури на підприємствах авіаційного транспорту. Досліджено механізм формування корпоративної культури. Визначено головні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспорту в Україні та їхні складники, а також структуровано чинники впливу на корпоративну культуру підприємств авіаційного транспорту.uk
dc.description.abstractThe article defines the purpose of the formation of the corporate culture at the enterprises of aviation transport. The mechanism of formation of corporate culture is explored. The main phases of formation of the corporate culture of enterprises of aviation transport in Ukraine and their components are determined, as well as structured factors of influence on the corporate culture of enterprises of aviation transport.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectавіаційне підприємствоuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectнорми поведінкиuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectціліuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectаviation enterpriseuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectbehavioral policiesuk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectgoalsuk
dc.subjectvaluesuk
dc.titleОсновні фази формування корпоративної культури підприємств авіаційного транспортуuk
dc.title.alternativeMain phases forming corporate culture of aviation transport enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2018 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 21. Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСНОВНІ ФАЗИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ.pdf323.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.