Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65237
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавченко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-09-14T10:42:00Z-
dc.date.available2024-09-14T10:42:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСавченко, О. В. Компетентісний підхід в роботі над контекстуальною складовою лексики / О. В. Савченко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2024. – Т. 2, вип. 34. – С. 63–67. – Бібліогр.: с. 67 (12 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/34/part_2/12.pdfuk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65237-
dc.description.abstractСтаття присвячена формуванню та розвитку компетенцій, необхідних для коректного вживання лексичних одиниць відповідно до специфіки теми повідомлення (усно та письмово). Розглянуто роль фіксованих лексичних пар, які вживаються в мові постійно, відповідаючи певному контексту. Увага також приділена процесу вивчення фразеологізмів з їх подальшим вживанням в процесі комунікації. Акцентована увага на культурному бекграунді англійської мови в контексті вживання фразеологізмів. Обґрунтовано важливість роботи з аутентичними періодичними виданнями та медіа з метою демонстрації найбільш часто вживаних лексичних пар, фразеологізмів та мовних кліше. Охарактеризовано ключові аспекти роботи над опануванням необхідного словникового запасу з метою спілкування на різні специфічні теми, як-от політика, наука, спорт, мистецтво тощо. Сформовано підхід до розробки тренувальних вправ, направлених на автоматичне й природнє вживання необхідних слів, спілкуючись на різні професійні теми. Обґрунтована необхідність компетентнісного підходу до роботи на контекстуальною складовою лексики в процесі викладання шкільного курсу англійської мови, а також у вищій школі. В статті аргументовано необхідність досконалого знання граматики англійської мови, а також підкреслено важливість виконання вправ на перекладацькі трансформації. Увага приділена загальним мовним компетенціям студентів вищих учбових закладів в контексті зв’язного мовлення на різні теми. Сформульовані основні компетенції викладача, який використовує компетентнісний підхід до навчання лексиці. За результатами розгляду матеріалів статті визначено перспективні напрямки подальших досліджень, направлених на застосування компетентнісного підходу як одного з головних в процесі формування вмінь та навичок, необхідних для фахового спілкування.uk
dc.description.abstractThe article delves into the formation and development of competencies that are not only necessary but also highly practical for the accurate use of lexical units, both in oral and written communication, in line with the specific subject of the message. The role of fixed lexical pairs, which are constantly used in the language and correspond to a particular context, is considered. Attention is also paid to studying phraseological units and their subsequent use in communication. Considerable attention is given to the cultural context of the English language in the use of phraseological units. The significance of engaging with authentic periodicals and media to illustrate the most frequently used lexical pairs, phraseological units, and linguistic clichés, thereby fostering a deeper cultural understanding, is underscored. The critical aspects of mastering the necessary vocabulary to communicate on various topics, such as politics, science, sports, art, etc., are characterized. An approach to developing training exercises aimed at the automatic and natural use of the necessary words when communicating on various professional topics has been formed. The necessity of a competent approach to working on the contextual component of vocabulary in teaching an English course in school and higher education has been substantiated. The article argues that perfect knowledge of English grammar is necessary and emphasizes the importance of performing exercises on translation transformations. Attention is paid to the general language competencies of students of higher educational institutions in the context of coherent speech on various topics. Based on the results of considering the article’s materials, promising directions for further research to apply the competence approach as one of the main ones in forming the skills and abilities necessary for professional communication are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectнавчання лексиціuk
dc.subjectфахове спілкуванняuk
dc.subjectкомунікативні навичкиuk
dc.subjectконтекстуальна складоваuk
dc.subjectтренувальні вправиuk
dc.subjectзв’язне мовленняuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectvocabulary traininguk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.subjectcontextual componentuk
dc.subjecttraining exercisesuk
dc.subjectcoherent speechuk
dc.titleКомпетентісний підхід в роботі над контекстуальною складовою лексикиuk
dc.title.alternativeCompetent approach in work with contextual vocabularyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 34 Том 2 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД В РОБОТІ.pdf397.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.