Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлексєєва, Т. І.-
dc.contributor.authorСліпченко, Т. Є.-
dc.date.accessioned2024-09-19T07:14:37Z-
dc.date.available2024-09-19T07:14:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАлексєєва, Т. І. Детермінанти туристичної сфери України / Т. І. Алексєєва, Т. Є. Сліпченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), Я. П. Дроздовський, К. С. Брензович та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2019. – Ч. 1, вип. 28. – С. 7–11. – Бібліогр.: с. 10 (5 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/28_1_2019ua/3.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65296-
dc.description.abstractУ роботі запропоновано науковий підхід до визначення детермінантів туристичної сфери України. Досліджено основні можливості та загрози, що стосуються розвитку туристичного бізнесу загалом та окремих його складників. Висвітлено проблематику конкурентоспроможності України на європейському ринку туризму, сучасний стан українського туризму, а також особливості його розвитку в умовах євроінтеграції. Проаналізовано основні напрями дослідження розвитку туристичного бізнесу та шляхи його вдосконалення. Розглянуто роль туроператорів у розробленні та реалізації турпакетів в умовах конкурентного середовища. Наведено SWOT-аналіз туристичної сфери України та проведено дослідження можливостей і загроз туристично-рекреаційної галузі, визначено основні тенденції її розвитку. Розглянуто перспективи розвитку ринку туризму України в контексті його інтеграції в європейській простір. Визначено основні шляхи підвищення привабливості України як суб'єкта ринку туристичних послуг на міжнародному рівні.uk
dc.description.abstractTourism has entered the XXI century and has become a deep socio-economic and political phenomenon that significantly affects the economies of many countries and entire regions. The tourism industry plays a significant role in the economy of most countries of the world, stimulates the social development of tourist destinations, and activates innovative and investment activities of countries and regions. The tourism sector is manifested in an increase in the share of the tourism business in international trade in services, in the formation of a modern competitive national tourism product in the domestic and international tourism services markets. The further development of touring as an activity in the field of tourism, aimed at the formation of a comprehensive tourism product, optimizing the conditions for its consumption by developing a package of programs for staying and serving foreign and domestic tourists, is becoming increasingly relevant. The tourism business as a type of entrepreneurial activity in practice is increasingly not limited only to the development of new tours, but also broadens the offer in choosing options for a comprehensive tourism product, improves the quality of service, and strengthens control over the reliability and safety of tourist accompaniment. The article proposes a scientific approach to determining the determinants of the tourism industry in Ukraine. The main opportunities and threats for the development of the tourism business as a whole and its individual components are investigated. The problems of Ukraine's competitiveness in the European tourism market, the current state of Ukrainian tourism, as well as the features of its development in the context of European integration are highlighted. The main directions of research on the development of the tourism business and ways to improve it are analyzed. The role of tour operators in the development and implementation of travel packages in a competitive environment is considered. A SWOTanalysis of the tourism sector of Ukraine is presented and a study of opportunities and threats in the field of tourism and recreation is carried out, the main trends of its development are identified. The prospects of development of the tourism market of Ukraine in the context of its integration into the European space are considered. The main ways to increase the attractiveness of Ukraine as a subject of the tourism services market at the international level are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectв’їзний туризмuk
dc.subjectвиїзний туризмuk
dc.subjectвнутрішній туризмuk
dc.subjectдетермінантиuk
dc.subjectтуроперейтингuk
dc.subjectтуристичні потокиuk
dc.subjectтуристична дестинаціяuk
dc.subjectinbound tourismuk
dc.subjectoutbound tourismuk
dc.subjectdomestic tourismuk
dc.subjectdeterminantsuk
dc.subjecttouringuk
dc.subjecttourist flowsuk
dc.subjecttourist destinationsuk
dc.titleДетермінанти туристичної сфери Україниuk
dc.title.alternativeDeterminants of tourism sphere of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 28 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕТЕРМІНАНТИ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ.pdf491.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.