Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorКогут, Дарина-
dc.date.accessioned2024-10-03T14:00:38Z-
dc.date.available2024-10-03T14:00:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКогут Д., Грабар М. Онбордінг персоналу готельних закладів як складова забезпечення якості обслуговування. Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 251-255.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65706-
dc.language.isoukuk
dc.titleОнбордінг персоналу готельних закладів як складова забезпечення якості обслуговуванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1ЗБІРНИК з Обкл.pdf4.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.