Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorЯкима, Мирослава-
dc.date.accessioned2024-10-03T14:08:08Z-
dc.date.available2024-10-03T14:08:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯкима М., Грабар М. Маркетингові впровадження у туристичній сфері Закарпаття. Актуальні проблеми розвитку сфери гостинності: перспективи та виклики: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (24-25 квітня 2024 р.). – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2024. С. 169-172.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/65707-
dc.language.isoukuk
dc.titleМаркетингові впровадження у туристичній сфері Закарпаття.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1ЗБІРНИК з Обкл.pdf4.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.