Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66143
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorDanylenko-Kulchytska, Viktoriya-
dc.date.accessioned2024-10-17T12:28:42Z-
dc.date.available2024-10-17T12:28:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationDanylenko-Kulchytska, Viktoriya Ways to reduce the negative impact of the СOVID-19 pandemic on the development of tourism in the world and in Ukraine / V. Danylenko-Kulchytska // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: Н. Н. Пойда-Носик (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2020. – Вип. 34. – С. 55–59. – Бібліогр.: с. 58 (6 назв); рез. англ., укр. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/34_2020ua/11.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66143-
dc.description.abstractThe article considers the impact of the COVID-19 pandemic on the tourist market of the world and Ukraine. It is noted that any crisis leads to new opportunities. The main trends of the pandemic’s impact on various aspects of the hospitality sector are analyzed, which show that the crisis has hit international tourism the hardest, and domestic travel the least. Possible directions for the tourist sphere to develop in the future are considered. Those are, namely, increasing requirements for travel safety, individualization of tourism, extensive use of the latest information technologies in tourism, the use of ideas of the economy of impressions, expanding the geography of tourist routes. Ways to mitigate the negative impact of this crisis on domestic tourism enterprises based on the use of foreign experience are proposed. Ukrainian tourism companies are encouraged to focus primarily on the resumption of domestic tourism, tourism companies with the assistance of the government can prepare several long recreational tourist routes (from west to east, from north to south), placing along them shopping malls, accommodation, outdoor entertainment, discount restaurants, etc.uk
dc.description.abstractУ статті розглядається вплив пандемії COVID-19 на туристичний ринок світу та України. Зазначається, що будь-яка криза призводить до нових можливостей. Проаналізовано основні тенденції впливу пандемії на різні сектори гостинності, які показують, що криза найбільше вразила міжнародний туризм, а найменше внутрішні подорожі. Розглядаються можливі напрямки, в яких туристична сфера буде розвиватися в майбутньому. А саме: підвищення вимог до безпеки подорожей, індивідуалізація туризму, широке використання новітніх інформаційних технологій у туризмі, використання ідей економії вражень, розширення географії туристичних маршрутів. Запропоновано способи пом’якшення негативного впливу цієї кризи на вітчизняні туристичні підприємства на основі використання іноземного досвіду. Перш за все, туристичним компаніям у світі та в Україні слід ретельно відстежувати зміни попиту на туристичні послуги та намагатись максимально швидко та повно їх задовольнити, що дозволить зменшити негативний вплив на цей сектор. Також вітчизняні туристичні компанії можуть реалізувати такий вид туризму в умовах пандемії, як створення віртуальних турів. Прогнози свідчать про те, що через пандемію ринок ділового туризму переживає глибокий і незворотний спад. Тому ті вітчизняні та іноземні туристичні підприємства, які в основному займаються організацією ділового туризму, повинні негайно переорієнтуватись на інші сфери. Для готелів, які, як і решта підприємств індустрії гостинності, переживають глибоку кризу, рішенням може бути переорієнтація на надання тимчасового житла людям, які перебувають у ізоляції або орендують кімнату для віддаленої роботи, не маючи можливості працювати вдома. Готелі також можуть продати ваучери на майбутнє проживання за зниженою ціною сьогодні, але з перспективою зростання цін у майбутньому. Українським туристичним компаніям рекомендується зосередитись насамперед на відновленні внутрішнього туризму, туристичні компанії за сприяння уряду можуть підготувати кілька довгих рекреаційних туристичних маршрутів (із заходу на схід, з півночі на південь), розмістивши вздовж них торгові центри, житло, розваги на свіжому повітрі, ресторани зі знижками тощо.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjecttourismuk
dc.subjecttourist marketuk
dc.subjectthe COVID-19 pandemicuk
dc.subjectcrisisuk
dc.subjectdomestic tourismuk
dc.subjectprospects for recoveryuk
dc.subjectways to overcome the crisisuk
dc.subjectinnovations in tourismuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристичний ринокuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectвнутрішній туризмuk
dc.subjectшляхи подолання кризиuk
dc.subjectінновації в туризміuk
dc.titleWays to reduce the negative impact of the СOVID-19 pandemic on the development of tourism in the world and in Ukraineuk
dc.title.alternativeШляхи зменшення негативного впливу пандемії ковід-19 на розвиток туризму в світі та в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2020 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 34

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
WAYS TO REDUCE THE NEGATIVE IMPACT OF THE СOVID-19.pdf308.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.