Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66329
Название: | Formation of the paradigm of global anti-crisis management during the COVID-19 pandemic crisis |
Другие названия: | Формування парадигми глобального антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19 |
Авторы: | Білогур, Влада Євгеніївна Bilohur, V. |
Ключевые слова: | paradigm, global crisis management, COVID-19 pandemics, risk management, Agile management, compliance management, парадигма, глобальний антикризовий менеджмент, пандемія COVID-19, управління ризиками, Agile-менеджмент, комплаєнс-менеджмент |
Дата публикации: | 2022 |
Библиографическое описание: | Bilohur V. Formation of the paradigm of global anti-crisis management during the COVID-19 pandemic crisis. Humanities Studies. 2022. Вип. 10 (87). С. 89–98. |
Серия/номер: | Humanities Studies; |
Краткий осмотр (реферат): | The relevance of the research is in the face of the COVID-19 pandemic crisis, which is a global crisis in health
care, organizations have developed a new global management paradigm. Managers should engage in a comprehensive
compliance monitoring with the policies and Business Continuity Planing procedures. The purpose of the research is
to conceptualize the global crisis management paradigm during the crisis of the COVID-19 pandemic. The purpose
of the research is to conceptualize the global crisis management paradigm during the crisis of the COVID-19
pandemic. The object of the research is the formation of the global crisis management paradigm as a complex social
and economic phenomenon and dynamic process. The subject of the research is an impact of the COVID-19 pandemic
crisis on the global crisis management formation paradigm. The methodological basis of the research is formed by
the general scientific principles of system approach; analystic methods – logical, factorial, comparative, strategic,
managerial; economic-mathematical and organizational-structural modeling methods, quantitative and qualitative
research of the main trends and formation and development directions of services, network and digital infrastructures,
industry (services) management. The result before the research. 1. The main global crisis management problems
are analyzed. 2. The global crisis management components paradigm during the COVID-19 pandemic crisis have
been identified. 3. The organization management paradigm in the context of global crisis management is developed.
4. The anti-crisis program of global management of the organization is substantiated. 5. New compliance management
problems in context of the global crisis management paradigm are investigated. 6. Developed Agile-management as
part of the anti-crisis global management paradigm. It is concluded that in the current realities of the global crisis
turbulent environment of the COVID-19 pandemic, organizations must develop their own system of global crisis
management paradigm , adapted to the present and future prospects requirements. Актуальність дослідження у тому, що, зіткнувшись із кризою пандемії COVID-19, що є глобальною кризою у сфері охорони здоров’я, організації виробили нову парадигму глобального менеджменту. Керівники повинні задіяти функцію комплексного контролю за дотриманням політик та процедур Плану забезпечення безперервності бізнесу. Мета дослідження – концептуалізація парадигми глобального антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19. Мета дослідження – концептуалізація глобальної парадигми антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19. Об’єктом дослідження є формування парадигми глобального анти кризового менеджменту як складного соціального та економічного феномена і динамічного процесу. Предметом дослідження – вплив кризи пандемії COVID-19 на формування парадигми глобального антикризового менеджменту. Методологічна основа дослідження сформована загальнонауковими принципами системного підходу; методами аналізу – логічного, факторного, порівняльного, стратегічного, управлінського; методами економіко математичного та організаційно-структурного моделювання, кількісного та якісного дослідження основних тенденцій та напрямків формування та розвитку сфери послуг, мережевої та цифрової інфраструктур, галузевого (у сфері послуг) менеджменту. Результат дослідження. 1. Проаналізовано головні проблеми глобального анти кризового менеджменту. 2. Визначено складові парадигми глобального антикризового менеджменту у період кризи пандемії COVID-19. 3. Розроблено парадигму управління організацією у контексті глобального антикризового менеджменту. 4. Обґрунтовано антикризову програму глобального менеджменту в управлінні організацією. 5. Досліджено нові проблеми менеджмент комплаєнсу у контексті парадигми глобального антикризового менеджменту. 6. Розроблено Agile-менеджмент як складову парадигми антикризового глобального менеджменту. Зроблено висновок, що у сучасних реаліях турбулентного середовища глобальної кризи пандемії COVID-19, організації повинні розробити власну систему парадигми глобального антикризового менеджменту, адаптовану до вимог сьогодення та перспектив на майбутнє. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66329 |
ISSN: | 2708-0404 2708-0390 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
254.pdf | 303.17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.