Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 36 - 2021 : [31] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo

Перегляд
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 31 з 31
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021HR-стратегії та технології управління компанією в умовах пандемії COVID-19Горбачова, І. В.
2021Інноваційно-інвестиційні засади забезпечення сталого соціально-економічного розвиткуГаращук, О. В.; Куценко, В. І.
2021Якість банківських продуктів: чинники впливуГаврилко, Т. О.; Скрипник, К. О.
2021Стратегія розвитку персоналу в системі стратегічного менеджментуВороніна, В. Л.; Горопашна, А. В.; Стовбун, Д. Е.
2021Застосування маркетингових інструментів віртуальної та доповненої реальності для модифікації поведінки споживачівВасилик, М. С.; Ковшова, І. О.
2021Вплив корпоративної соціальної відповідальності на вартість компанії: міжнародний досвідБичкова, Н. В.; Нанейшвілі, М. Р.
2021Урахування значущості маркетингових трендів під час формування стратегії підприємстваБєлова, Т. Г.; Дунін, М. Є.
2021Теоретико-методичні аспекти визначення впливу глобалізаційних процесів на розвиток економіки УкраїниБестужева, С. В.; Козуб, В. О.
2021Роль інформаційних технологій в управлінні клієнтоорієнтованістю туристичних підприємствБалабаниць, А. В.; Перепадя, Ф. Л.
2021Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємствБагорка, М. О.; Кадирус, І. Г.; Кравець, О. В.
2021Role of customs duty regulation in the development of the food marketAbbaszade, Mahir
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 31 з 31
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed