Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, К. О.-
dc.contributor.authorБулгакова, О. В.-
dc.date.accessioned2024-10-30T05:59:59Z-
dc.date.available2024-10-30T05:59:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНестеренко К. О. Адміністративна процедура як новий етап взаємодії органів державної влади і суспільства/ К. О. Нестеренко, О. В. Булгакова //Аналітичне-порівняльне правознавство/ редкол.: Ю. М. Бисага (голов. ред.), В. В. Заборовський, Д. М. Бєлов, С. Б. Булеца та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2023. – №6. – С. 482-486 – Бібліогр.: с. 485-486 (9 назв). URL http://journal-app.uzhnu.edu.ua/article/view/294764/287620uk
dc.identifier.issn2788-6018-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66481-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз положень Закону України «Про адміністративну процедуру» з точки зору змін в адміністративних провадженнях для осіб , які безпосередньо беруть участь у роботі за загальною адміністративною процедурою. З’ясовано, що до ухвалення Закону України «Про адміністративну процедуру» в Україні не існувало загальної адміністративної процедури, проте всі сфери взаємодії держави з громадянами та бізнесом регулювались різними правилами (спеціальними законами, постановами, інструкціями тощо), що призводило до суперечок між різними законодавчими актами. Визначено побудову системи процедурного законодавства. Наголошено на тому, що процедура взаємодії має стати уніфікованою, ефективною, орієнтованою на потреби громадян і бізнесу, та прозорою. А запровадження загальної адміністративної процедури наблизить Україну до стандартів Європейського Союзу, адже подібні закони діють у всіх державах членах ЄС як невід’ємна частина права на належне адміністрування. Доведено, що Закон України «Про адміністративну процедуру» застосовуватиметься до проваджень, які виникають під час виконання інспекційних повноважень у сфері контролю та нагляду, а також у сфері надання адміністративних послуг ( у сфері реєстрації бізнесу, нерухомості, видачі дозволів, сертифікатів, ліцензій). Обґрунтовано висновок, що Закон України «Про адміністративну процедуру» наділяє приватних осіб реальними можливостями доводити власну позицію під час вирішення зазначеного кола питань. У процесі розгляду новел законодавства здійснено спробу ідентифікувати проблемні аспекти, що потребують врегулювання. Зокрема, йдеться про відсутність відповідної інформаційної та професійної підтримки осіб які безпосередньо беруть участь у роботі за загальною адміністративною процедурою. Здійснені узагальнення дали змогу надати рекомендації адміністративним органам та їх працівникам, які мають забезпечувати справедливе і законне вирішення справ для плідної реалізації своїх повноважень.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the provisions of the Law of Ukraine «On Administrative Procedure» from the point of view of changes in administrative proceedings for persons who directly participate in work under the general administrative procedure. It was found that before the adoption of the Law of Ukraine «On Administrative Procedure» there was no general administrative procedure in Ukraine, but all spheres of interaction of the state with citizens and business were regulated by different rules (special laws, resolutions, instructions, etc.), which led to disputes between different legislative acts.The construction of the system of procedural legislation is defined. It was emphasized that the interaction procedure should become unified, effective, oriented to the needs of citizens and businesses, and transparent. And the introduction of a general administrative procedure will bring Ukraine closer to the standards of the European Union, because similar laws operate in all EU member states as an integral part of the right to proper administration. It has been proven that the Law of Ukraine «On Administrative Procedure» will be applied to proceedings that arise during the execution of inspection powers in the field of control and supervision, as well as in the field of providing administrative services (in the field of business registration, real estate, issuing permits, certificates, licenses). The conclusion is substantiated that the Law of Ukraine «On Administrative Procedure» provides private individuals with real opportunities to prove their own position during the resolution of the specified range of issues.In the process of reviewing new legislation, an attempt was made to identify problematic aspects that need to be resolved. In particular, it is about the lack of appropriate informational and professional support for persons who directly participate in the work under the general administrative procedure. The generalizations made made it possible to provide recommendations to administrative bodies and their employees, who must ensure a fair and legal resolution of cases for the fruitful exercise of their powers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадміністративна процедураuk
dc.subjectадміністративна процедураuk
dc.subjectадміністративне провадженняuk
dc.subjectюрисдикційне провадженняuk
dc.subjectпублічно-сервісні відносиниuk
dc.subjectадміністративні послугиuk
dc.subjectпублічна службаuk
dc.subjectпублічний службовецьuk
dc.subjectadministrative procedureuk
dc.subjectadministrative proceedingsuk
dc.subjectjurisdictional proceedingsuk
dc.subjectpublic service relationsuk
dc.subjectadministrative servicesuk
dc.subjectpublic serviceuk
dc.subjectpublic servantuk
dc.titleАдміністративна процедура як новий етап взаємодії органів державної влади і суспільстваuk
dc.title.alternativeAdministrative procedure as a new stage of interaction between government bodies and societyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2023 / Аналітично-порівняльне правознавство. Вип. 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
294764-Текст статті-680466-1-10-20231226.pdf289.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.