Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідо, Наталія Данилівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олеся Степанівна-
dc.date.accessioned2024-11-03T21:12:46Z-
dc.date.available2024-11-03T21:12:46Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationДідо Н. Д., Канюк О. С. Проблеми взаємодії студента та викладача у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. Матеріали XVII-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІ: Подолання кризових ситуацій у науці та освіті» / [Ред.: Я.Ґжесяк, І.Зимомря, В.Ільницький]. Конін–Ужгород–Перемишль–Миколаїв: Посвіт, 2024. С. 77-81uk
dc.identifier.isbn978 -617 -8487 -33 -1-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/66637-
dc.description.abstractВзаємодія між студентом і викладачем на заняттях з англійської мови професійного спрямування стикається з унікальними проблемами, які не є типовими для загального вивчення англійської мови. Від мовних і культурних бар’єрів до мотиваційних та методичних труднощів — ESP-клас вимагає адаптованого підходу, який відповідає специфічним потребам як студентів, так і викладачів. Використовуючи гнучкі методи навчання, підвищуючи культурну обізнаність, збільшуючи мотивацію за допомогою релевантного змісту та застосовуючи технології, викладачі можуть створити більш ефективне та цікаве навчальне середовище. Вирішення цих проблем взаємодії є важливим для забезпечення розвитку мовних навичок, необхідних студентам для успіху у їхній професійній сфері.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПосвітuk
dc.relation.ispartofseriesПодолання кризових ситуацій у науці та освіті;-
dc.subjectнавчальна взаємодія, іноземна мова за професійним спрямуванням, комунікативні навички, навчальне середовищеuk
dc.titleProblems of Student-Teacher Interaction in Teaching English for Specific Purposesuk
dc.title.alternativeПроблеми взаємодії студента та викладача у викладанні англійської мови за професійним спрямуваннямuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozwoj_XVII_Oktober_2024.pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.