Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67099
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКавун-Мошковська, О. О.-
dc.date.accessioned2024-11-14T07:50:39Z-
dc.date.available2024-11-14T07:50:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКавун-Мошковська, О. О. Глобалізаційні тренди розвитку лідерів світової роздрібної торгівлі / О. О. Кавун-Мошковська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Вип. 42. – С. 69–73. – Бібліогр.: с. 72–73 (14 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/42_2022ua/14.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67099-
dc.description.abstractУ статті розглянуто масштаби та характер інтернаціоналізації діяльності ТОР 250 компаній світу, що здійснюють управління торговельними мережами, визначено причини прояву різного рівня експансії даними структурами. Проаналізовано динаміку питомої ваги доходу від реалізації товарів, отриманого за межами країн походження торговельних мереж, і кількості іноземних країн, де відкрито магазини мережевих операторів світового ринку роздрібної торгівлі протягом 2013–2021 рр. Розглянуто структуру найбільших торговельних компаній у розрізі товарної спеціалізації магазинів, що входять до складу їх торговельних мереж. Проаналізовано динаміку доходу від роздрібної реалізації товарів за межами національних ринків, отриманого торговельними мережами залежно від їх асортиментного профілю. Визначено характер присутності торговельних мереж на різних сегментах споживчого ринку та зміну даного показника протягом 2013–2019 рр.uk
dc.description.abstractThe state of development of world retail trade through the prism of the TOP 250 retailers functioning for 2013–2021 is considered in the article. Emphasis is placed on the strategic orientation of trading transnational companies on the business activities expansion on a global scale. The scope and nature of the internationalization of the largest trade networks activities is shown. The reasons for the manifestation of a different level of expansion by these structures are identified. It was found that the world’s leading retail trade networks have shown a slight increase in the values of their development indicators. The dynamics of the share of Top 250 trade companies by retail revenue from foreign operations is analyzed. It is established that the value of this indicator during 2013–2021 fluctuated slightly, but did not exceed 25% until 2020. Thus, the main source of income of Top 250 trade companies remained trade activities in national markets. The dynamics of the share of Top 250 trade companies by average number of foreign countries in 2013–2019 is analyzed. The analysis of the features of expansion policy manifestation by trade networks depending on the region of their origin, have been conducted. Special attention has paid to determining the place of European retailers in the Top 250 in the framework of the model of retail development. This model assumes the largest internationalization and active presence of trade networks in the markets of foreign countries. The structure of Top 250 companies by product sector is considered as well. The dynamics of retail revenue from foreign operations of Top 250 companies depending on their product range is analyzed. The nature of the largest trade networks presence in different segments of the consumer market during 2013–2019 is studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectторговельна мережаuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk
dc.subjectтранснаціоналізаціяuk
dc.subjectretail tradeuk
dc.subjecttrade networkuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectinternationalizationuk
dc.subjecttransnationalizationuk
dc.titleГлобалізаційні тренди розвитку лідерів світової роздрібної торгівліuk
dc.title.alternativeGlobalization trends of world retail trade leaders developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 42 - 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРІВ.pdf366.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.