Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНемирович ЮП, Краснова АА, Дудік ОП-
dc.date.accessioned2024-11-18T19:39:55Z-
dc.date.available2024-11-18T19:39:55Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationМатеріали мультидисциплінарної конференції: Horizons of Innovation: Conference on Multidisciplinary Trends in Science 2024, Polanduk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67312-
dc.description.abstractЕфективність методів викладання слід оцінювати з огляду на їхню здатність сприяти розвитку критичного мислення, практичних навичок і пацієнтоорієнтованого підходу. Постійна оцінка й адаптація стратегій викладання з урахуванням зворотного зв'язку як від студентів, так і від викладачів сприятиме постійному вдосконаленню медичної освіти у вищих навчальних закладах України, що гарантуватиме добру підготовку випускників до викликів медичної галузі, яка постійно розвивається.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherFuturity Research Publishinguk
dc.subjectмедична освіта, ефективністьuk
dc.titleАналіз ефективності методів навчання та оцінка їхнього впливу на клінічну практику студентів медичних факультетів ЗВО Україниuk
dc.title.alternativeAnalysis of the effectiveness of teaching methods and assessment of their impact on the clinical practice of students at medical faculties of higher education institutions in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри факультетської терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції-PROCEEDINGS-BOOK.pdf7.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.