Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуцул, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorЖиров, О.-
dc.contributor.authorКерецман, Надія Павлівна-
dc.date.accessioned2024-11-19T13:06:34Z-
dc.date.available2024-11-19T13:06:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГуцул В., Жиров О., Керецман Н. Вправи в бойовому мистецтві: сутичка рицарів на лондонській панелі «Битва під Сан-Романо» Паоло Уччелло./ В. Гуцул, О. Жиров, Н. Керецман // ESSENTIAL PROBLEMS IN ART HISTORY. 2023. – №2(16). – Р. 5-23uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67368-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.17721/2519-4801.2024.1.01uk
dc.description.abstractThe value of Renaissance documentary battle art, both as an genre and a historic source complex for military history and arms and armour studies, is undeniable. Medieval and early modern iconography provides the contemporary researcher with invaluable information about weapons, tactical concepts, fighting techniques and the specifics of weapon use that cannot be found in text narrative and documentary sources. The purpose, and the research novelty of our text, is to interpret Uccello visual narration of a clash of knights included in his masterpiece «Battle of San Romano» in terms of its relevance to 15th century military realities. Interpretation based mainly on the military treatise Exercitiorum Atque Artis Militaris Collectanea by Pietro Monte, an Italian condottiere, fencing master and writer of Aragonese origin.uk
dc.description.abstractЦінність ренесансного документального батального мистецтва як жанру та комплексу історичних джерел для військової історії та зброєзнавства є беззаперечною. Середньовічна та ранньомодерна іконографія надає сучасному досліднику безцінну інформацію про озброєння, тактичні концепції, прийоми ведення бою та специфіку застосування зброї, яку неможливо знайти в текстових наративних та документальних джерелах. Метою і науковою новизною нашого тексту є інтерпретація візуальної оповіді Уччелло про сутичку лицарів, що міститься в його шедеврі «Битва при Сан-Романо», з точки зору її відповідності військовим реаліям 15 століття. Інтерпретація ґрунтується переважно на військовому трактаті « Exercitiorum Atque Artis Militaris Collectanea « П'єтро Монте, італійського кондотьєра, майстра фехтування та письменника арагонського походження.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectренесансна воєнна справаuk
dc.subjectрицарствоuk
dc.subjectзброя та обладункиuk
dc.subjectренесансний фехтувальний трактатuk
dc.subjectRenaissance military artuk
dc.subjectchivalryuk
dc.subjectarms and armouruk
dc.subjectRenaissance fencing treatiseuk
dc.titleВправи в бойовому мистецтві: сутичка рицарів на лондонській панелі «Битва під Сан-Романо» Паоло Уччеллоuk
dc.title.alternativeExercises in the Military Art : the Clash of Knigts on London Panel in Paolo Uccello' s "The Battle of San Romano"uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри археології, етнології та культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TXIM.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.