Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67404
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білаш, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T17:15:58Z | - |
dc.date.available | 2024-11-19T17:15:58Z | - |
dc.date.issued | 2022-08-25 | - |
dc.identifier.citation | Білаш О.В. Питання законодавчого врегулювання мирних зібрань в Україні. Вісник Ужгородського національного університету (Серія «Право»), 2022. № 71. С. 216-221. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67404 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються питання можливого врегулювання мирних зібрань законом в Україні та робиться спроба дати відповідь на питання про потрібність та необхідність прийняття спеціального закону. Досліджено конституційні положення та положення актів тлумачення норм конституції, а також законодавчі акти різних галузей права, які опосередковано врегульовують питання організації та проведення мирних зібрань. Не зважаючи на відсутність спеціального закону, ряд аспектів реалізації цього права врегульовуються у розрізнених і несистематизованих актах. Зокрема, обмеження термінів повідомлення про проведення мирного зібрання (Закон «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)»); визначення органів, до яких слід звертатися для повідомлення про мирне зібрання (Закони «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації»); обмеження щодо часу проведення мирних зібрань (Виборчий кодекс України); встановлення можливості забороняти проведення мирних зборів, мітингів, походів і демонстрацій, інших масових заходів при встановленні спеціальних правових режимів (Закони «Про правовий режим надзвичайного стану» та «Про правовий режим воєнного стану»); порядок заборони мирного зібрання у судовому порядку адміністративним судом (Кодекс адміністративного судочинства). У ході дослідження доведено, що прийняття систематизованого законодавчого акту, який врегульовуватиме понятійні та процедурні питання сповіщення про проведення зібрання, повноваження відповідних органів у разі надходження такого сповіщення, права та обов’язки учасників зібрань є потрібним вчасним. Так само нормативне визначення самого поняття «мирне зібрання», форм, у яких може здійснюватися, відмежування від інших подібних заходів, які не підпадають під ознаки «мирного зібрання» тощо є затребуваним для напрацювання належної судової практики та захисту прав громадян. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право | uk |
dc.subject | мирне зібрання | uk |
dc.subject | мітинг | uk |
dc.subject | збори | uk |
dc.subject | демонстрація | uk |
dc.subject | похід | uk |
dc.subject | обмеження проведення мирного зібрання | uk |
dc.title | Питання законодавчого врегулювання мирних зібрань в Україні | uk |
dc.title.alternative | Legislative regulation issues of peaceful assemblies in Ukraine | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри адміністративного, фінансового та інформаційного права |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
263412-Текст статті-606822-1-10-20220823.pdf | 831.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.