Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулеца, Сібілла Богданівна-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:03:30Z-
dc.date.available2024-11-21T12:03:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67530-
dc.description.abstractСьогодні образ особистості займає ядро ко-мунікаційного процесу, оскільки він присутній скрізь, і щодня існує велика кількість видів його використання, незалежно від того, сприймався він професійно чи ні, і існує незліченна кількість випадків, де зображення продається та стає предметом торгівлі в обмін на гроші, оскільки право на зображення — це право особи, яка його представляє, протидіяти публікації свого зобра-ження та продавати його, коли це необхідно. Кожна людина має право на зображення, неза-лежно від того, чи є воно є анонімне чи відоме. Це право регулюється нормами цивільного пра-ва, і тому воно відрізняється від авторського пра-ва (яке регулюється законом про інтелектуальну власність). У цій статті проаналізовано множин-ність прав на зображення та класичні конфліктні відносини між правом на власне зображення та авторським правом. Проаналізовано основні ме-ханізми правової охорони зображення особи в окремих юрисдикціях, як в рамках цивільно-пра-вової, так і в рамках традиції загального права. Класичний підхід розглядає права на зображен-ня як зовнішнє обмеження авторського права, а тому характеризує відносини між правами на зображення та авторським правом як переваж-но конфліктні за своєю природою. Тим не менш, можна також зосередитися на збігах між правом на власний імідж і авторським правом, оскільки обидва відносяться до нематеріальних активів, які поєднують в собі як позапатримоніальні, так і патримоніальні інтереси. У цьому відношенні авторське право може слугувати моделлю для можливого створення європейського патримоні-ального права на власне зображення. Хоча ідея сприяння визнанню або створенню нового пра-ва інтелектуальної власності для захисту еко-номічних атрибутів іміджу особи у національних юрисдикціях держав-членів ЄС, натхненна аме-риканським правом на публічність, не є новою і висувалася доктринальними колами як у цивіль-ному праві, так і в традиції загального права, нові безмежні реалії поширення і комерціалізації іміджу, а також утвердження надійного захисту для гідні атрибути зображення особи у практиці Європейського суду з прав людини підкреслю-ють необхідність і можливість конструювання єв-ропейського патримоніального права на власне зображення. Унікальний прототип авторського права, що складається з синтезу позапатримо-ніальних і патримоніальних інтересів, може бути використаний як модель для побудови такого праваuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.subjectавторське право; права на зображення; право на публічність; особистість; зображення; гармонізація з ЄСuk
dc.titleПравове регу-лювання немайнового права на зображенняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
290672-Текст статті-671374-1-10-20231110.pdf324.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.