Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулеца, Сібілла Богданівна-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:14:16Z-
dc.date.available2024-11-21T12:14:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБулеца С.Б. Місце Торговельної Марки Та Промислового Зразку В Модному Праві (Fashion Law) (S. B. Buletsa. The place of a trade mark and industrial design in fashion law). Правова позиція, № 4 (41), 2023. С.65-68 https://www.legalposition.umsf.in.ua/archive/2023/4/13.pdfuk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67534-
dc.description.abstractСектор моди характеризується різноманітним спектром прав інтелектуальної власності. Фірми індустрії моди з великою обережністю ставляться до охорони своїх торговльних марок, авторських прав і промислових зразків, забезпечуючи їх захист від несанкціонованого копіювання іншими особами та брендами. Захист прав інтелектуальної власності має першорядне значення для брендів і підприємств, оскільки він значною мірою сприяє розширенню і розвитку бренду. Права інтелектуальної власності не захищають безпосередньо саму ідею, а радше забезпечують захист продуктів, які є похідними від ідей, запобігаючи їх неправомірному використанню та несанкціонованому використанню іншими особами. Необхідно захищати різні права, а права інтелектуальної власності охоплюють багато аспектів. Наприклад, торговельна марка захищає логотип, символ або слоган бренду. Для бренду бажано мати проактивний підхід до впровадження рішень щодо захисту прав інтелектуальної власності з метою збільшення прибутку та боротьби з негативним впливом контрафактних товарів, які можуть призвести до зменшення доходів бренду. Права інтелектуальної власності можуть сприяти загальному розширенню, фінансовому прибутку та репутації бренду, оскільки навіть базова торговельна марка може допомогти у просуванні імені бізнесу. Торговельна марка має потенціал для встановлення зв’язку між споживачами та брендом, а будь-яке візуальне порівнянне зображення може слугувати нагадуванням споживачам про бренд. Плагіат, найпоширеніший правопорушення проти інтелектуальної власності в індустрії моди, не захищений ні патентами, ні свідоцтвами. При умові, що правопорушення було доведено, порушники відповідають на загальних умовах. Посягання на дизайнерські ідеї, втілені в речах, запозичення технологій і дизайну, а іноді й повне копіювання продукту зазіхає на авторство його творців. Але в нашому законодавстві правова охорона поширюється лише на форму вираження твору, а не на ідеї, методи, процеси, способи та концепції. Це означає, що авторські права на викрійки, в’язання, вишивки та інші методи не захищені. У модному секторі ескізи та викрійки одягу можуть бути захищені авторськими правами як твори образотворчого та прикладного мистецтва, але не сам одяг, який використовується для утилітарних цілей. Для захисту авторських прав на малюнок чи ескіз, використаний у виробі, дизайнеру не потрібно реєструвати їх. Краще підтвердити факт і дату їх створення. Також необхідно закріпити в законодавстві про інтелектуальну власність поняття, такі як дизайн, бренд, викрійки та інші елементи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectторговельна марка, інтернет, промисловий зразок, мода, право, відповідальність, захист, брендuk
dc.titleМІСЦЕ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ТА ПРОМИСЛОВОГО ЗРАЗКУ В МОДНОМУ ПРАВІuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf332.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.