Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКанюк, О. В.-
dc.date.accessioned2024-11-24T16:15:13Z-
dc.date.available2024-11-24T16:15:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКанюк, О. В. Світові тенденції міжнародної маркетингової діяльності на сучасному етапі розвитку світової економіки / О. В. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Король (голов. ред.), М. М. Палінчак, Я. П. Дроздовський та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2023. – Вип. 46. – С. 20–23. – Бібліогр.: с. 23 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/46_2023ua/6.pdfuk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/67695-
dc.description.abstractОсновною метою статті є дослідження сучасного стану маркетингової діяльності підприємства на міжнародному ринку та визначити особливості міжнародного Інтернет-маркетингу. В роботі досліджено теоретичні та методологічні аспекти проблематики, розкрито сучасне середовище міжнародного маркетингу та його структуру. Проаналізовано вплив сучасного розвитку світової економіки на міжнародну маркетингову діяльність, окреслено характер диверсифікації факторів впливу соціокультурного середовища на міжнародну маркетингову діяльність. Досліджено також особливості адаптації основних форм міжнародної маркетингової діяльності до сучасних викликів ринку. Під час аналізу автором виявлено переваги та недоліки традиційного маркетингу та Інтернет-маркетингу, які актуальні в умовах сучасного ринку. На підставі теоретичних матеріалів та практичних досліджень за підсумком статті зроблено висновки щодо тенденцій розвитку міжнародного Інтернет-маркетингу.uk
dc.description.abstractThe main goal of the article is to find out the current state of the company's marketing activities on the international market and to determine the features of international Internet marketing. The paper examines the theoretical and methodological aspects of the problem, reveals the modern environment of international marketing and its structure. The influence of the modern development of the world economy on international marketing activity is analyzed, the nature of the diversification of factors influencing the socio-cultural environment on international marketing activity is outlined. Peculiarities of adaptation of the main forms of international marketing activity to modern market challenges are also studied. The relevance of the chosen topic and the expediency of its development is confirmed by the fact that international business is increasingly faced with new marketing tools, which mostly determine the peculiarities of the functioning of corporations on international markets in the conditions of globalization processes. Therefore, their careful study is necessary, because without knowing their nature, causes and methods of manifestation, it is impossible to develop and implement an effective strategy for the company's internationalization. Theoretical studies of modern scientists confirm that one of the most important factors in strengthening a company's competitiveness is the implementation of effective marketing activities, which, in turn, is influenced by a large number of factors of its own environment, primarily - the development of the world economy. In accordance with the set goal and taking into account the specifics and object of the research, the following methods were used: comparative, system-structural, analysis method, method of analysis of scientific works and others. During the analysis, the author identified the advantages and disadvantages of traditional marketing and Internet marketing, which are relevant in the conditions of the modern market. On the basis of theoretical materials and practical research, the conclusion of the article is made regarding the trends in the development of international Internet marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectтрадиційний маркетингuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjecttraditional marketinguk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleСвітові тенденції міжнародної маркетингової діяльності на сучасному етапі розвитку світової економікиuk
dc.title.alternativeGlobal trends of international marketing activities at the current stage of development of the world economyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 46 - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf330.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.