Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолодникова, Юлия-
dc.date.accessioned2016-02-19T12:00:34Z-
dc.date.available2016-02-19T12:00:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГолодникова, Ю. Журналистские блоги и перспективы формирования публичной сферы [Текст] / Ю. Голодникова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 22. – С. 140–143. – Бібліогр.: с. 142–143 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6771-
dc.description.abstractАвторка звертається до аналізу процесів народження журналістики та активізації суспільної думки. Мета статті – розглянути роль журналістських блогів у розвитку соціальних комунікацій. Ключові слова: блог, інтернет-комунікація, журналістика, публіцистика, публічна сфера.uk
dc.description.abstractThe author turns to the analysis of processes that induce journalism and activate public opinion. The object of the research article is to examine the role of journalistic blogs in social communication development. Key words: blog, internet-communication, journalism, political journalism, public sphere.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectблогuk
dc.subjectінтернет-комунікаціяuk
dc.subjectжурналістикаuk
dc.subjectпубліцистикаuk
dc.subjectпублічна сфераuk
dc.titleЖурналистские блоги и перспективы формирования публичной сферыuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 22 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЖУРНАЛИСТСКИЕ БЛОГИ И ПЕРСПЕКТИВЫ ФОРМИРОВАНИЯ.pdf352.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.